Bokkers op Curacao

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

zoesther

Bokkers op Curacao

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 19-03-14 03:31

Hoi, ik vroeg me af hoeveel bokkers er op Curacao wonen en hoe jullie de paardensport hier uitoefenen.
Ik ben 14 en ik rijd 1x per week op manege SHC en ong 1x in de 3/4 weken bij finca Casju. Ik rijd dressuur en heb 1x in 3 weken springles op de manege.

picobello

Re: Bokkers op Curacao

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 04:10

Meldt zich :)
Nee ik rijd hier helemaal niet, in NL altijd wel gedaan maar had geen eigen paard. Nu heb ik er geen tijd voor en is het me eigenlijk ook te warm....Soms mis ik t wel, maar heb zoveel andere dingen te doen hier....

liedjuh2

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 05:25

Toevallig dat ik dit topic tegen kom. Ik ben hier nu met familie op vakantie(gaan helaas zaterdag al naar huis) en ben vanmiddag een ritje gaan maken bij finca casu.

Haha maar verder heb ik lekker mijn paardje in Nederland staan en kan niet wachten tot ik hem weer zie.

Prrrr

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 11:28

NM > PP

OdiEtAmo

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-03-14 21:52

Ik heb 10 jaar geleden op Curacao gewoond. Verhaaltje staat wel in profiel, inclusief foto. :)

Barbulet

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 00:22

Ik meld me ook! Ik woon nu bijna 2 jaar op Curaçao. Vorig jaar heb ik een paar lessen op SHC gereden maar dit vond ik eerlijk gezegd 3x niks en het is inderdaad erg warm… Ook ik mis het vaak maar ik denk niet dat ik het hier op het eiland nog ga oppakken. Ben weleens op Finca Casju geweest want een kennis heeft daar een paard staan. Hele mooie stal is dat zeg!

Zahlina

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-03-14 20:28

Hier nog eentje die op curaçao woont. De laatste Keer dat kiezen paarden heb aangeraakt herinner Ik me niet eens. Heb een tijdje een ev gereden op shc en daar ook lesgegeven ALS invaller. Maar nu dus niet meer. Mijn paarden staan heerlijk in Nederland en al heb Ik overwogen er een deze Kant op te halen zal dat niet meet gebeuren. Wil over 3 jaar terug naar Nederland en zal dan weer Lekker tussen de paarden zitten