In de pauze gingen we met zijn allen koffie drinken en daarna ongemerkt weer aan het werk. Om 21.00 willen we naar huis toe gaan en toen kwam het eerste meisje met een medeling dat ze haar tas nergens kon vinden. Toen kwam ik er achter dat mijn portemonnee weg was. Daarna nog een jongen zijn tas kwijt met schooolboeken, meisje haar telefoon. Dit was wel heel erg toevallig!!
Later dacht een andere jongen ineens dat hij wel iemand had zien rond lopen die hij niet kende.. Waarschijnlijk is er iemand in de pauze binnen gekomen en heeft zijn slag geslagen terwijl wij aan de koffie zaten. Maar eigenlijk kan er niet zomaar iemand binnen komen, omdat je eerst moet bellen. Later hoorde ik dat iemand had aangebeld voor sollicitatie.. Jaja dat zal wel! Het is toch schandalig.
Iedereen was flink over de zeik, toch naar het politiebureau gegaan. Om de beurt werd er een aangifte gedaan. Die spullen zien we toch niet meer terug dachten we.
Ik ben daarna snel naar de trein gerend. Inmiddels geld geleend van iemand. Wat voel je je dan hulpeloos zonder geld, pasjes etc. In de trein werd ik gebeld door mijn vader. Een man had gebeld dat hij onze spullen in de parkeergarage had gevonden. Degene heeft gewoon geld en telefoons gepakt en de rest in de hoek gesmeten. Ik heb die meneer gelijk terug gebeld. Echt super aardig van hem! Nu heb ik een afspraak gemaakt dat ik ze morgen ga ophalen