lieve saffier...

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

isawessels00

lieve saffier...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-14 00:19

hoi iedereen...ik weet niet of het hier goed staat, maar ik zou graag mijn oude verzorgpony saffier nog één keer in het zonnetje zetten..

lieve saffier, je bent niet overleden... maar wel weg, en voor mij is dat even erg...ik mis je verschrikkelijk veel en hoop dat je het goed hebt bij je nieuwe eigenaren...

we kregen een verzorgshetter op 20 mei 2013, genaamt binky. hij stond op de wei samen met pebbles, onze nieuwe verzorgpony, en saffier...

op 10-04-14 kregen we saffier, we waren met binky aan het wandelen toen de eigenaresse vroeg of we met hem wouden wandelen, wij zijden natuurlijk ja en waren echt superblij, sinds die tijd was binky ook veel vrolijker...eigelijk was het nog niet helemaal onze verzorgpony, omdat er ook nog een andere verzorgster was, maar dat maakte ons niet uit!
mijn allereerste foto's samen met saffier
Afbeelding
Afbeelding

2 dagen daarna mocht ik op hem rijden, dat was echt super leuk! maar het was wel even wennen om weer eens op een shetter te rijden!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

daarna mochten we steeds vaker dingen met hem doen, dit was altijd leuk!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

vooral de knuffelmomentjes konden we erg van genieten, al hing jij ook vaak de aap onder ons uit!..
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

ook rijden deden we allebei erg graag!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

maar wat jij het aller, aller leukste vond, was spelen met je maatje binky!
Afbeelding
Afbeelding
Afbeelding

maar toen kwam er een einde aan de zonneschijn...saffier stond te koop en 3 dagen nadat we dat gehoord hadden kwamen er kopers, en precies 1 week later was hij weg...

dit zijn maar een paar foto's...maar al deze foto's herinneren mij aan die fijne tijd die we samen met jou doorgebracht hebben, ik heb veel van je geleerd en zal je never nooit vergeten! uit het oog maar niet uit het hart lieve saffier... we hopen je ooit nog een keertje te zien...

het is fijn om het even van me af te schrijven...

groetjes, isa

Memere

Re: lieve saffier...

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 00:22

Jammer dat hij weg was.. maar dit topic hoort hier niet , aangezien hij gewoon verkocht is en niet dood :)

isawessels00

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-14 00:23

naja, herinneringen zijn herinneringen..waar zou hij dan wel moeten?

Memere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 00:26

Aangezien je jonger dan 16 bent , gewoon bij JITP.

Zijn inderdaad herinneringen , maar heb hier alleen maar topics gezien van paarden/pony's ( eventueel andere dieren) die overleden zijn :)

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 00:26

isawessels00

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-02-14 00:27

ohw sorry, hoe kan ik dat veranderen?

Brainless

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 00:47

Je kan zelf op het rode uitroeptekentje klikken in je eerste bericht (dan krijg je de mogelijkheid een berichtje naar de moderater te sturen) , dan kun je de mod vragen of ze dit topic willen verplaatsen daar het goede subforum.

delerium

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 00:49

IM -> JITP

kietje

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 12:18

elieo als zij dit hier wil dan mag dat het is der eigen verhaal en jij bepaald nietwaar hij komt als jij het zo doet prima maar anderen mensen hoeven dat niet duzz

Memere

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-02-14 12:23

Je loopt achter volgens mij want het topic is sinds gisteren naar de goede plek verplaats ipv 'in memoriam. *D. ( waar alleen dode dieren herdacht wordn ipv te verkopen,anders word het daar wel een boeltje moest iedereen het doen bij een verkoop)