lieve saffier, je bent niet overleden... maar wel weg, en voor mij is dat even erg...ik mis je verschrikkelijk veel en hoop dat je het goed hebt bij je nieuwe eigenaren...
we kregen een verzorgshetter op 20 mei 2013, genaamt binky. hij stond op de wei samen met pebbles, onze nieuwe verzorgpony, en saffier...
op 10-04-14 kregen we saffier, we waren met binky aan het wandelen toen de eigenaresse vroeg of we met hem wouden wandelen, wij zijden natuurlijk ja en waren echt superblij, sinds die tijd was binky ook veel vrolijker...eigelijk was het nog niet helemaal onze verzorgpony, omdat er ook nog een andere verzorgster was, maar dat maakte ons niet uit!
mijn allereerste foto's samen met saffier

2 dagen daarna mocht ik op hem rijden, dat was echt super leuk! maar het was wel even wennen om weer eens op een shetter te rijden!

daarna mochten we steeds vaker dingen met hem doen, dit was altijd leuk!

vooral de knuffelmomentjes konden we erg van genieten, al hing jij ook vaak de aap onder ons uit!..

ook rijden deden we allebei erg graag!

maar wat jij het aller, aller leukste vond, was spelen met je maatje binky!

maar toen kwam er een einde aan de zonneschijn...saffier stond te koop en 3 dagen nadat we dat gehoord hadden kwamen er kopers, en precies 1 week later was hij weg...
dit zijn maar een paar foto's...maar al deze foto's herinneren mij aan die fijne tijd die we samen met jou doorgebracht hebben, ik heb veel van je geleerd en zal je never nooit vergeten! uit het oog maar niet uit het hart lieve saffier... we hopen je ooit nog een keertje te zien...
het is fijn om het even van me af te schrijven...
groetjes, isa