Een gewone vraagje.

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

skibby

Een gewone vraagje.

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-02-14 14:17

Als eerste mijn excuses van mijn topic verzorg pony's gehad die ik bij de verkeerde forum had geplaats. Ik had het hier moeten plaatsen.

Nu komt mijn vraag aan jullie. Ik vraag mezelf wel eens af hoe andere Bokkers die hun pony of paard ter beschikking stellen aan verzorgers/bijrijders/leasen en waar het contact niet al te best is of de klik zit er niet goed is of dat ze niet tevreden zijn over VZ/BR/LE ( afgekort) hoe zij/hij daar mee omgaan en wat ze er aan doen? Ik hoop dat ik het zo duidelijk heb uitgelegd!

CoRiNa1983

Re: Een gewone vraagje.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 15:01

Als er geen klik is of als het contact erg stoef verloopt zou ik de verzorgster/bijrijder zeggen dat het ophoudt want ik wil met mijn verzorgster goed kunnen opschieten want dat vind ik belangrijk, goed met mijn paard maar ook goed met mij. Maar als er nog een mogelijkheid is dan door erover te praten en aan te geven wat ik niet goed vind en wat ik veranderd wil zien en hoe ik het wel wil zien, ik zal dan ook zeggen dat ze b.v een maand de tijd voor krijgt om met die veranderingen te beginnen en na die maand weer een praatje of ik vind dat het verbeterd is of want er nog beter moet, raken we het niet eens dan houdt het op en zal degene op zoek moeten naar een ander paard en ik naar een andere verzorgster/bijrijder.

Maar kort gezegd praten en overleggen, kan dat niet dan is het jammer en is daar de deur en wens ik degene veel succes in de toekomst.

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-02-14 16:03

Als eigenaar van een paard beslis ik, als ik niet tevreden ben dan stop ik direct. Mijn paard mijn keuze en verantwoording.

Le0niiie

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 00:41

Jij bent verantwoordelijk voor je paard dus als je denkt dat je verzorger niet bij jou of je paard past zal ik iemand anders zoeken. Is jou paard dus jij hebt de keuze.

CharxHebe

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-02-14 20:16

Eerlijk zijn!

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 04-02-14 00:05

VSW -> VP

Alnate

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-02-14 20:18

Ik vind wel dat als de bijrijder betaalt, je naar rato het bedrag terug moet geven. Als de klik er niet is, dan kun je daar niets aan doen. Hoe graag je ook wilt.

2bizzy

Link naar dit bericht Geplaatst: 19-02-14 11:53

Als iemand mijn paard voor mij zou doen en het zou niet na mijn zin gaan dan is het over. Je gevoel moet er goed bij zijn.

skibby

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-02-14 09:06

Dank jullie wel voor de berichtjes en mocht het niet goed klikken dat het dan de beste is om dan te stoppen. Ik hoef niet echt mijn geld terug hebben als ik er voor moet betalen wat voor bedrag het ook gaat, als je bij een manege al rijden en daar niet tevreden zal zijn krijg je ookjegeld niet terug.