Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Maar goed, zeg gewoon dat jij ook wel wat van paarden weet en dat iedereen anders met zijn paarden om gaat. Jij krabt de hoeven uit voor het rijden, zij niet. Dat is nou eenmaal de paardenwereld en iedereen behandelt zijn paarden anders. JCDJK schreef:Ik zou haar eens duidelijk vertellen wat jij van haar opmerkingen vind.
Dit is natuurlijk niet leuk en na mijn idee beschadigt ze de vriendschap ermee.
Wat zeg jij altijd als ze zoiets zegt?
heb me er gelukkig overheen gezet xD Nightingale schreef:Sowieso met haar gaan praten. Op deze manier kom je met steeds meer spanningen te zitten en dat is natuurlijk nooit goed voor de vriendschap. Ik denk dat je vriendin inderdaad jaloers is en dat er daardoor een zekere rivaliteit tussen jullie ontstaat. Jij hebt je paarden en je familie die laten zien dat je er al aardig wat van weet, zij moet het echter van andere middelen hebben en daardoor gaat ze je maar de hele tijd 'adviezen' geven. Probeer niet boos te zijn als je met haar gaat praten, ze bedoelt het hoogstwaarschijnlijk niet verkeerd en is vast vooral onzeker.
Ik hoop dat jullie er samen uitkomen!
Edit: na je laatste bericht denk ik dat er misschien meer aan de hand is. Is het echt alleen dit gedrag waar je je aan ergert, of passen jullie gewoon niet zo goed bij elkaar? Als je zo'n soort topic gaat maken gaat het denk ik wat verder dan alleen haar opmerkingen.
chantaleddie schreef:naomi_g1998 schreef:Dat weten ze niet als jij niet zegt dat je je snel irriteert en moe bent etc.
weten ze wel.. ik heb het vaak uitgelegd en ze weten dat ik veel werk enzo
)! naomi_g1998 schreef:Dat weten ze niet als jij niet zegt dat je je snel irriteert en moe bent etc.
)![/quote]