Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

maximuss schreef:Neem eens contact op met Josepha Guillaume, zij woont in Riemst.
Leen_ schreef:Ik heb Ras geleerd als ik hem een tempo aangeef hij dit tempo aanhoudt tot ik zeg dat hij een ander tempo mag. Dit doet hij bijna altijd perfect. Hij loopy actief met zijn achterhand,... Waarom in godsnaam blijven benen geven? Dat negeert hij dan uiteindelijk toch en dan heb ik een paard wat niet op mijn benen reageert.
Ik heb nu twee, of eigenlijk drie, klassiek geschoolde instructeurs gehad en allemaal kijken ze naar het paard en behandelen ze de dieren met respect. Het is vaak wel even zoeken naar een instructeur die én goed is én niet de hoofdprijs vragen, maar ze zijn er wel. Ik betaal €20 voor een uur priveles, komt aan huis. Ik woon niet bij je in de buurt dus ik weet niet welke instructeurs er in jouw buurt zitten.
ik ga wat opzoekwerk doen.beatje schreef:Ik heb het zelfde probleem.Ik heb het idee dat het probleem in belgie nog groter is omdat ze hier nog heel erg in het vaste stramien zitten van, geen gelul trek hem in de krul.Ik wil geen blaren op mijn handen hebben als ik gereden heb of zere spierballen.
Ik zoek meer richting Antwerpen anders konde we samen zoeken