afblijven, dat is écht van mij!

Moderators: C_arola, balance, Essie73, Firelight, Neonlight, Sica, Coby, NadjaNadja, Dyonne

Toevoegen aan eigen berichten

Sunshinee

afblijven, dat is écht van mij!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-14 21:14

hoi !

Ik vroeg mij af of andere bokkers ook gehecht raken aan spullen en dan ook wat voor spullen,

Ik zal maar beginnen,
Mijn Petrie laarzen, mijn anky deken en mijn ideal zadel is echt van mij,
Daar ben ik zo zuinig op, en dat leen ik ook never nooit uit,
ik zeg wel eens ; mijn laarzen zijn mijn alles.
beetje overdreven haha, maargoed.
Ik raak soms zo gehecht aan dingen (zadel heb ik nog maar nét maar ben er nu al gehecht aan)

dit had ik ook met mijn brommer, maar dat is weer geen paarden gebied haha

Brand los!

Lazypony

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 21:16

Mijn paardje Enzo <3

Papegara

Re: afblijven, dat is écht van mij!

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 21:17

Ik leen mijn paardenspullen ook niet uit, ben er zelf zó zuinig op

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-14 21:17

hahaha een paard snap ik, dat heb ik ook met mijn paard maar ik heb het meer over Harnachement, of voor de ruiter zelf

Jessica24

Natuurlijk ben ik heel zuinig op mijn spullen.
Maar het is materiaal, dus vervangbaar!
Ik ben veel zuiniger en gehecht aan mijn gezin en paardje!

rapunzelx

Mijn Rambo, rossner lak hoofdstel, mijn dekjes, La valencio winterjas en mijn wintec. You better can't touch it<<)
Laatst bijgewerkt door rapunzelx op 26-01-14 21:19, in het totaal 1 keer bewerkt

EliseXJoelle

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 21:18

Echt van 'afblijven dat is van mij' nee niet zo erg, maar wel van 'dat gaat niet meer weg' en dat anderen er écht voorzichtig mee moeten doen (en ja al wel eens gehad dat iemand mijn verzorgpaardje buiten had gezet met mijn gloedje nieuwe roze anky halster. Was mooi zwart daarna. Toen toch wel aangegeven dat niet héél fijn te vinden :+ )

Dat soort spullen zijn vervangbaar, hoe duur het ook is. Heb dan eerder zo iets over je paard dan over de spullen van je paard :+

eriemens

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 21:18

Ik heb hetzelfde, al vaak genoeg heb ik dingen uitgeleend en nooit terug gezien of kapot terug gekregen. Ik heb het niet voor niets iets gekocht.

paardjes123

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 21:20

Mijn zadel mag alleen op mijn paard rijden. En uhh mijn auto :o , ik heb sinds een paar maanden een rode bmw met 170 paarden...

Lovethokkaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 21:21

ongeveer alles :') ik haat het als ook maar iemand mijn zadel prongelijk pakt, of een x met mijn teugels heeft gereden. of iemand míjn halsters gebruikt, ~~}> of mijn beenbescherming omdoet, enz, enz, enz ..

verder kan ik best wel delen hoor :o

edit: en dat zijn nogmaar de spullen, niemand komt zomaar aan mijn ponys!!
Laatst bijgewerkt door Lovethokkaa op 26-01-14 21:23, in het totaal 1 keer bewerkt

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 21:21

HAR -> PP

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-14 21:22

Nee inderdaad zonde is dat !
Maar dat je paard je alles is, is vaak begrijpelijk
daarom vraag ik om Harnachement,
en tuurlijk het is vervangbaar, maar mijn brommer bijvoorbeeld, ondanks dat ik een nieuwe heb, ik mis mijn oude heel erg.
dat ga ik denk ik ook met mijn petrie´s hebben, ik denk dat ik die ga missen wanneer ze af zijn.
heb ze ook alweer bijna 3 jaar :)

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-14 21:23

Lovethokkaa schreef:
ongeveer alles :') ik haat het als ook maar iemand mijn zadel prongelijk pakt, of een x met mijn teugels heeft gereden. of iemand míjn halsters gebruikt, ~~}> of mijn beenbescherming omdoet, enz, enz, enz ..

verder kan ik best wel delen hoor :o

hahaha zo herkenbaar!
Maar als iemand vraagt, dan zeg ik bijna altijd wel ja,
op een paar dingen dus na, NIET mijn zadel!! hahah

NeverGiveUp

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 21:24

Neuh ik niet.

Ik berg mijn zadel op en vet hem soms in en daar blijft het wel bij.
Zou soms wel wat zuiniger kunnen zijn maar mijn paard zelf ben ik veel zuiniger op.

Dat mensen zo panisch doen met iets uitlenen vind ik wel een beetje irritant :=

magdabouma

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 21:25

ze mogen van mij alles stelen of wat dan ook, maar ze blijven van mijn paarden af.

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 21:25

Ik leen alles uit, zelfs mijn paard. Kreeg een half jaar geleden de vraag of ik het paard een weekendje kon missen, het eerste wat ik dacht was 'YEAH, vrij!' en gelijk afgeleverd op het adres. :+

Ik leen haar ook altijd uit aan random mensen waarvan ik weet dat ze goed zijn voor dieren en leuk kunnen rijden, van 'Hey, zin om mijn pony te rijden?'.

Heb er ook niks op tegen als iemand mijn spullen leent, als ze het erna schoon terug hangen. Dekjes, peeskappen, hoofdstel, veel plezier...

Die instelling ben ik ook wel gewend, halsters, laarzen (voor in de blub), touwen worden onderling gewoon gepakt en terug gezet.

Lovethokkaa

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 21:26

xSlvna schreef:
Ik leen alles uit, zelfs mijn paard. Kreeg een half jaar geleden de vraag of ik het paard een weekendje kon missen, het eerste wat ik dacht was 'YEAH, vrij!' en gelijk afgeleverd op het adres. :+

Ik leen haar ook altijd uit aan random mensen waarvan ik weet dat ze goed zijn voor dieren en leuk kunnen rijden, van 'Hey, zin om mijn pony te rijden?'.

Heb er ook niks op tegen als iemand mijn spullen leent, als ze het erna schoon terug hangen. Dekjes, peeskappen, hoofdstel, veel plezier...

wauw, dat je dat kan .. :=

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-14 21:27

Oohh daar kan ik écht niet tegen,
Mijn paard leen ik Absoluut niet uit,
sterker nog, er zit bijna NOOIT iemand anders op haar rug..
Mijn paard is mijn meisje

rapunzelx

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 21:28

xSlvna schreef:

Die instelling ben ik ook wel gewend, halsters, laarzen (voor in de blub), touwen worden onderling gewoon gepakt en terug gezet.

Dat is knap! Ik heb al moeite als ik mijn grote vriend een week moet achterlaten bij mijn ouders. _O-

vuurneon

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 21:29

Mijn iPad. Als mijn neefjes komen ben ik altijd op slag vergeten waar ik de iPad heb gelaten O:) O:)

Mijn paard leen ik ook zo uit, helemaal geen moeite mee. Hoef er zelfs niet eens bij te zijn of diegene te kennen :+ als mijn stalgenoot het vertrouwd en er bij is (want dan rijden ze samen) vind ik het hartstikke leuk :D

xSlvna

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 21:29

Als ik geen zin heb om te gaan stuur ik anderen, ik laat liever anderen ermee een staprit maken in het bos of in de stad dan dat ik zelf met slechte zin ga of niet ga. Paard houd van aandacht en is poeplief.

Ik selecteer uiteraard de mensen op karakter, ik moet wel weten dat diegene lief is voor mijn paard.

Net als vuurneon, heb geen flauw idee wie er dat weekend op gezeten heeft en voor hoelang/hoevaak, ik weet dat er iemand bij was die ik vertrouw.
Laatst bijgewerkt door xSlvna op 26-01-14 21:30, in het totaal 1 keer bewerkt

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-14 21:30

respect voor de gene die hun paard zomaar uit kunnen lenen :p

Gigixponys

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 21:30

Ik leen ook bijna nooit iets uit en als ik het doe moete ze het zo snel mogelijk trug geven!

Sunshinee

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 26-01-14 21:31

op dit moment leent iemand mijn neusriem, al een paar maanden, en dat gaat tot nog toe nog goed :P

magdabouma

Link naar dit bericht Geplaatst: 26-01-14 21:32

xSlvna schreef:

De 1e 2 regels laat me echt denken van sorry maar waarom heb je dan een paard?