Heb ik wel de juiste keuze gemaakt?

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Luca03

Heb ik wel de juiste keuze gemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-14 20:18

Hoi bokkers,
Ik hoop dat ik bij jullie wat steun kan vinden, dit gaat over de verkoop van mijn paard.
Ik zit in een serieuze worsteling met mezelf en mijn gevoelens. Ik ben op 1 moment zoveel aan het meemaken dat ik aan alles en iedereen ga twijfelen. We hebben begin augustus mijn paard te koop gezet omdat er geen klik was en door de scheiding van min ouders kwam mama niet meer (die overigens wel de klik had met haar). In oktober is ze vertrokken voor een week proef, we kregen een week daarna een telefoontje dat ze haar kochten. Nu ik mis haar heel erg ondanks dat er geen klik was en het rijden helemaal niet ging. Ik zit nu te twijfelen of het echt wel een goede keuze was om haar te verkopen. Ik lig helemaal in de knoop -O-
Hier nog een filmpe van Image en mij als we grondwerk doen (zet je geluid af en spoel door tot 1 minuut)

http://www.youtube.com/watch?v=HmFApMIwLGk

ben blij dat ik het hier eventjes kwijt kan

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 20:36

Wat vervelend dat je zo worstelt met de keuze van de verkoop van je paard. :(:)
Ik zie op het filmpje nogal wat verkeerde lichaamstaal (waarop je paard eigenlijk heel normaal op reageert), maar dat betekend niet dat jullie er samen niet uit zouden kunnen komen.
Ik denk zelf dat jullie alleen wat hulp nodig hadden gehad.
Maar uit je berichtje haal ik ook een beetje op dat het eigenlijk geen optie was om hem te houden, of lees ik dat verkeerd?

Wel echt een superleuk paardje om te zien. :j

Luca03

Re: Heb ik wel de juiste keuze gemaakt?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-14 20:40

Ik heb les in grondwerk, toen nog niet.
Het was wel een mogelijkheid maar ik had het gevoel dat ze gelukkiger zou zijn bij iemand die het fut en de tijd had.

Xjosee

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 20:49

Heeft het nu nog zin om te bedenken of die keuze goed of fout was? Ze is ondertussen verkocht toch? Je kan er hooguit op terug kijken over wat je de volgende keer anders zou kunnen doen, maar dat zou ik doen als je er wat meer vrede mee hebt. Heb je nu een bijrijdpaardje/verzorgpaard? Waardoor je wel lekker je hobby kan blijven beoefenen?

Luca03

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-01-14 21:32

Ik heb nu nog 2 eigen pony's maar ik mis het rijden wel aangezien haf op pensioen is en shet rij ik (natuurlijk) niet

EvelijnS

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-01-14 21:47

LZP -> YRT