Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
esmeerambo schreef:Ik trok mijn vraagtekens bij het stukje dat ze zegt dat er niks onnatuurlijks gebeurd in de show. Tuurlijk joh, in het wild stapt een paard ook even een bal in of gaat even een koets trekken.
tamary schreef:esmeerambo schreef:Ik trok mijn vraagtekens bij het stukje dat ze zegt dat er niks onnatuurlijks gebeurd in de show. Tuurlijk joh, in het wild stapt een paard ook even een bal in of gaat even een koets trekken.
Ze hadden het over hun idee van circus bij het paardennummer met die 2 mensen die er zo hoog op stonden en dat was dit niet volgens hun. Dat nummer was trouwens van wat ik zag de mensen die hun dieren tenminste fatsoenlijk voor elkaar hadden. Rest miste grote stukken basisopvoeding, om over die fokker met de 3-jarige merrie maar niet te spreken. Slechtziend of niet, maar ook een 3 jarige kan gewoon aan een halster en los touwtje leren meelopen en op de mens letten. Het zal zeker een mooie voorstelling worden, maar ik hoop toch echt dat er tig uren meer training zijn geweest na de getoonde voorvallen.