Mijn expaardje was Petertje een Mytens x Darwin x Usselo x gag x Gondelier. Nu 4 jaar en heeft pas goed gepresteerd op de Pavo Cup bij zijn huidige eigenaresse.
Deze Darwin merrie, Garesse, die dus ook uit dezelfde stam kwam als Finesse (springpaard van Emile hendriks v. Voltaire x gag x Gondelier) is van de week overleden aan koliek.
Dit is al erg genoeg zou je denken maar...............ze had een veulentje van 8 weken. Dit is een hengstveulentje van Onze Fons (alexis Z x Rigoletto. Hij krijgt nu 3x daags melk en bix en loopt alleen in het land en vindt het wel leuk allemaal zo. Nu staat dit veulentje te koop omdat ze een hele hoge rekening heeft gehad van Het School/Uithof in Utrecht vanwege de kosten van de merrie met koliek.
Ik zit toch erg te twijfelen of ik hem zal kopen maar hij moet aardig wat kosten en dan moet ik hem eerst 2 mnd op stal houden zodat ik hem kan voeren en dan kan hij een paar uur per dag naar buiten in het land overdag's, en na 3 mnd zou hij wel ergens het land in kunnen bij een kennis waar nu ook al een merrie loopt en misschein dat er dan een hengstveulentje bij komt.......hmmmmmmmmm. En dan nog 3,5 jar wachten..... een veulen zat niet in de planning, maar even met papa overleggen....

.
.
\ .
toegestuurd en open die dan toevallig op de pc bij mijn ouders.......
, misschien kan ik dan sponsors chatteren 
.
.