Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Heb er zelf ook een laten maken! LovingTweety schreef:Ik ken het probleem, mijn pony is maar 72 cm groot, bij beadalot wil ze minimaal 65 cm hebben, dat red ik dus niet. Zelf moet ik nog even contact opnemen of dat een probleem is.
. Was al koortsachtig aan het denken waar ik 65cm voor nodig heb en vond het toen idd. bij de Twist! Ik vrees dat dit een foutje is (heb het meteen aangepast dus bedankt voor het 'spotten'
), 50cm is voor deze armband voldoende (deze manier van vlechten verbruikt wel de meeste lengte van mijn aanbod trouwens)nathalie2302 schreef:LovingTweety schreef:Ik ken het probleem, mijn pony is maar 72 cm groot, bij beadalot wil ze minimaal 65 cm hebben, dat red ik dus niet. Zelf moet ik nog even contact opnemen of dat een probleem is.
Ik kom even "binnenvallen" want kwam dit toevallig tegen en schrok er zelf van. Was al koortsachtig aan het denken waar ik 65cm voor nodig heb en vond het toen idd. bij de Twist! Ik vrees dat dit een foutje is (heb het meteen aangepast dus bedankt voor het 'spotten'
), 50cm is voor deze armband voldoende (deze manier van vlechten verbruikt wel de meeste lengte van mijn aanbod trouwens)
kionasuppie schreef:hoi bokkers
ik wil al heel erg lang een sieraad van paardenhaar, maar ik heb het probleem dat ik van mijn verkochte pony maar ± 24 centimeter aan haar heb, 2 plukjes, 1 best wel dik plukje en een dunnere die ook nog witter moet worden.
maar nou was mijn vraag of er iemand een ontwerp of site etc heeft waar ze niet te dure sieraden met weinig haar maken.
als ik op google zoek dan zijn het er haast te veel op te bekijken dus ik probeer het eerst hier
alvast bedankt
Vera