hoe makkelijk voor ponykamp in drenthe komen

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

supereendje

hoe makkelijk voor ponykamp in drenthe komen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-14 23:46

hallo iedereen,
mijn vriendinnen en ik willen naar een kamp in drenthe maar we wonen zelf in zuid holland!
onze ouders vinden het wel ver weg en zeggen dat we een ander kamp moeten kiezen!
dus ik hoop dat jullie een geweldig plan hebben wat ons tripje naar een fantastisch kamp kan redden *D

xxxx

Anoniem

Re: hoe makkelijk voor ponykamp in drenthe komen

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 23:47

OV?

supereendje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-14 23:49

er rijd alleen een trein naar assen en dan verder naar groningen ;$ bus zou miss wel kunnen maar we denken dat dat ivm bagage niet handig is

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 23:51

Tja... toch zorgen dat één van de ouders heen wil rijden en andere ouder terug... als ik altijd zag hoeveel bagage meiden naar ponykamp slepen is met OV in de bus nauwelijks te doen... en niet alle ponykampen hebben een bushalte voor de deur.

Misschien nieuwe vrienden maken die in dezelfde week naar ponykamp gaan... en proberen om daar mee te rijden.

Handigste oplossing ... een fantastisch ponykamp vinden dat dichterbij is ... :j

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 23:54

Als verder niemand wilt brengen en/of halen, is er verder niet veel keus ben ik bang. Waar willen jullie heen?

esther1o1

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 23:55

Het valt echt mee hoever het reizen is

Ik zelf woon namelijk op de grens noord en zuid Holland en ik ga ook al jaren naar een pony kamp in Drenthe

Nu kom ik daar ook al twee jaar als leiding en afgelopen zomer ben ik er voor het eerst met OV heen gegaan en ook dat is gewoon heel simpel

Hoefde alleen maar naar Leiden te gaan en van daaruit had ik een regelrechte trein naar Zwolle en kon ik vervolgens de bus of een andere trein pakken naar het pony kamp

Maar al wil je met de auto dan zou ik toch maar proberen je ouders over te halen dat het zo'n geweldig pony kamp is en met een paar goede redenen waarom je juist naar die wilt en niet naar een dichterbij ;)

Naar welk kamp wil je eigenlijk??

supereendje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-14 23:59

eefj33 schreef:
Als verder niemand wilt brengen en/of halen, is er verder niet veel keus ben ik bang. Waar willen jullie heen?

Manege het fjordenpaard ^^

supereendje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 08-01-14 00:00

esther1o1 schreef:
Het valt echt mee hoever het reizen is

Ik zelf woon namelijk op de grens noord en zuid Holland en ik ga ook al jaren naar een pony kamp in Drenthe

Nu kom ik daar ook al twee jaar als leiding en afgelopen zomer ben ik er voor het eerst met OV heen gegaan en ook dat is gewoon heel simpel

Hoefde alleen maar naar Leiden te gaan en van daaruit had ik een regelrechte trein naar Zwolle en kon ik vervolgens de bus of een andere trein pakken naar het pony kamp

Maar al wil je met de auto dan zou ik toch maar proberen je ouders over te halen dat het zo'n geweldig pony kamp is en met een paar goede redenen waarom je juist naar die wilt en niet naar een dichterbij ;)

Naar welk kamp wil je eigenlijk??
oke! Goed plan haha
Manege het fjordenpaard

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-01-14 09:30

TAO -> YRT

manon_goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 08:16

supereendje schreef:
eefj33 schreef:

Welke week? Ik ga in week 2

RusselNuwell

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 12:58

Wat je kunt proberen is kijken naar touristische plekken in de buurt. De omgeving daar is sowieso geweldig, heel leuk om een keer echte hunnebedden te zien in het echt. Zorg dat je ouders er ook een dagje uit van kunnen maken.
En misschien is het een idee om te carpoolen? Kijken of je via bokt mensen kunt vinden die in die week gaan. Het is een groot kamp, dus je kunt er heel erg geluk mee hebben.

xMaisa

Link naar dit bericht Geplaatst: 09-01-14 17:03

manon_goldy schreef:
supereendje schreef:

Welke week? Ik ga in week 2

Hahaha ik ga ook in week 2 zomer :P

manon_goldy

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 11:09

Jaaa cool!!

mariekeoo

Link naar dit bericht Geplaatst: 10-01-14 12:39

hihi tja. ik weet ook niet zo een 2 drie een oplossing. idd samenrijden. vrienden maken en kijken of je daar met mee kan rijden.

een bushalte is ongeveer 5 km uit de buurt van het fjordenpaard. best een end lopen haha.

heb het al eens gedaan namelijk xd

supereendje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-14 21:16

we gaan niet meer naar fjorden paard :$ het lukte gwn echt niet haha en toen vonden de ouders van mensen met wie ik ga het ook nog te duur dus we hebben toch maar een andere gekozen maar alsnog heeeel erg bedankt voor al jullie tips

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 21:19

supereendje schreef:
eefj33 schreef:

goed plan het kamp is een gebeurtenis die je mee moet hebben gemaakt en erna benje verslaafd hihi

Sicayes

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 21:37

AfricanLady schreef:
goed plan het kamp is een gebeurtenis die je mee moet hebben gemaakt en erna benje verslaafd hihi

Kwam Henk jou toen niet ophalen Andrea?

Hoe dan ook, je zou je op facebook kunnen aanmelden bij de pagina van het fjordenpaard en daar een oproepje plaatsen. Misschien kan je het laatste stukje mee met iemand vanaf een station?

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 21:41

Naar assen gaan en dan iemand opzoeken die ook dan gaat, en jou zou willen oppikken.
En anders, zo ver is het niet via de afsluitdijk ;)

Evelijn

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 21:50

Als jullie nou even de laatste post van TS lezen :+

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 22:06

Sicayes schreef:
AfricanLady schreef:

Kwam Henk jou toen niet ophalen Andrea?

Hoe dan ook, je zou je op facebook kunnen aanmelden bij de pagina van het fjordenpaard en daar een oproepje plaatsen. Misschien kan je het laatste stukje mee met iemand vanaf een station?

Ja klopt hij heeft me opgehaald aan de halte van het eind van het lange pad tegenover fjordenpaard zo kwam ik er elke keer

AfricanLady

Link naar dit bericht Geplaatst: 12-01-14 22:06

jammer ts

supereendje

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 12-01-14 22:11

Ja maar we hebben nu ook een hele leuke