ik ben sinds 2 weken uit huis en ben nog heel erg druk met schilderen, tapijt er uit trekken en nieuwe laten leggen kortom alles wat er in een nieuw huisje moet gebeuren....daarnaast werk ik ook nog fulltime...normaal gesproken zou ik elke dag na mn werk gelijk door gaan naar mn paardje en dan ff lekker rustig met dr tutten enzo.....ze is nog maar 1,5 jaar en staat de hele dag in het land maar ik merk aan dr dat ze het niet leuk vind dat ik er zo weinig ben of zo kort eigenlijk...het is echt een paardje dat het heeeerlijk vindt om lekker gepoetst te worden en gewoon ff lekker geknuffeld te worden...ik weet dat dit maar tijdelijk is want als ik eenmaal klaar ben in mn huisie dan heb ik weer volop tijd voor dr maar t is moeilijk vooral omdat ik zie dat zij het er ook moeilijk mee heeft.......gister ben ik wel lekker de hele dag bijna bij dr geweest....lekker gepoetst ff, in de bak wat hele lichte vrijheids oefeningen met dr gedaan en lekker een stukje met dr gefietst en ik zag dat ze echt helemaal stond te genieten van alle aandacht!!! en dat maakt t eigenlijk nog moeilijker!!

sorry hoor maar dat moest ik echt ff kwijt!