Ik heb een vraagje over Lorenzo. Hij is mijn lieve pony sinds 2 maanden. Ik vroeg me af of Lorenzo een draver was aan de hand van dit verhaal. Hij staat trouwens in het Appaloosa stamboek....
Ik reed vandaag samen met mijn moeder buiten en mijn moeder begon te galopperen op een lang recht pad. Ikzelf heb mijn pony/paard Lorenzo pas 2 maanden. Omdat we in de bak nog veel moeten oefenen met galopperen doen we dat buiten nog niet.
Maar goed, mijn moeder gaat dus steeds sneller galopperen en Lorenzo sprong wel aan in galop. Hij hield dit niet lang vol... Hij valt dus uit de galop en begint voor mijn gevoel heel raar wijdbeens te lopen. Dit ging trouwens HEEEEEL hard
. Even later rijd ik dus naast mijn moeder en ze zegt dat het wel zo'n draver voor een sulky leek! Zelf heb ik een beetje research gedaan naar karakter en zo en dat lijkt heel erg op Lorenzo!
Hier een paar foto's:

Let trouwens niet op mn zit. Ik heb bijna elke week een priveles.

http://i44.tinypic.com/2rclhj9.jpg
Op de laatste foto is te zie dt Lorenzo een bult heeft op zijn hoofd. Dit komt omdat hij ooit zijn hoofd heeft gestoten en het is alleen maar extra bot. We hebben er ook röntgenfoto's van dus we zijn hier zeker van. Dit is echter geen gevoelige plek, sterker nog het is een van zijn lievelings kriebelplekjes!

Alvast bedankt!

Sorry als het hier niet goed staat...
Nog veel plezier met je paardje!