Wat veranderen van stal wel allemaal niet kan doen zeg! Ik zat gewoon in een mega dip, was net verhuist van stal want op de oude was het alle behalve gezellig en werd ik ook steeds afgesnauwd dat ik niet rijden kon.

Toen scheide mn bij rijdster er ook nog eens mee uit en raakte ik met mezelf overhoop en kon niet meer werken.
Gelukkig is alles toch nog oged gekomen, ik heb een stel gevonden die helemaal weg zijn van Larissa( mn paardje) en op de nieuwe stal zijn ze ook vol lof van haar dat ze zo lief is

Gelukkig, alles is toch nog goed gekomen, ik hoef mn paardje niet weg te brengen en kan gewoon op dr blijven rijden terwijl een van de verzorgers me af en toe bijstaat met wat les

Mn paardje gaat steeds beter lopen en ik krijg langzaamaan het vertrouwen weer in haar terug en daar ben ik zo blij om, een maand geleden zat ik nog flink overhoop, wilde haar zelfs gedwongen verkopen!!!!

Vanmiddag lekker met zn tweetjes naar het strand geweest, het weer was heerlijk, Larissa genoot met volle teugen en was erg braaf, kortom ik ga er weer helemaal voor ik ben uit mn dip!!!!!!!

Ik wilde dit even met jullie delen, want na regen komt dus...zonneschijn!!!!