gesloten

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
xRodrigro

Berichten: 331
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Belgie

gesloten

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-14 01:50

gesloten,
had niet aan de controles gedacht _O-
Laatst bijgewerkt door xRodrigro op 07-01-14 02:04, in het totaal 1 keer bewerkt

Anoniem

Re: Krijgt totilas doping?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 01:55

:)) Met de controles van tegenwoordig is dat sowieso al onmogelijk.

xSCWx
Berichten: 7060
Geregistreerd: 21-02-07

Re: Krijgt totilas doping?

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 01:57

Drugs betekend ook medicijnen.

xRodrigro

Berichten: 331
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Belgie

Re: Krijgt totilas doping?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-14 01:58

Klopt,maar dat werd mij verteld, en omdat er ook 'abused' bij staat :/ ..

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: gesloten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 02:06

Uh niet handig om de openingspost weg te halen ofwel :') ?

xSCWx
Berichten: 7060
Geregistreerd: 21-02-07

Re: gesloten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 02:09

Ze vroeg of tolitas drugs kreeg omdat iemand dat op facebook had gezet. Maar dat was in het engels geschreven. Oja en dat hij 'abused' werd.

heidy_wilco

Berichten: 4477
Geregistreerd: 24-10-09
Woonplaats: Grunn/Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 02:11

Aangezien heel veel mensen Matthias (zijn vader, stiefmoeder, Paul etc.) naar beneden willen halen geloof ik er eerlijk gezegd geen snars van. Ik vind dit erg gevaarlijke en domme geruchten. Ten eerste weten we al niet of Totilas doping krijgt, ten tweede: Als het wel zo is, is het medicijn of echt drugs om sportprestaties mee te verbeteren, en ten derde heeft voornamelijk Matthias al genoeg oliebol over zich heen gekregen en op dit moment krijgt hij van bijna niemand meer een kans om zich te gaan bewijzen. Mensen willen op de een of andere manier de mythe in leven te houden dat Matthias een waardeloze ruiter is (zo'n gevoel krijg ik bij veel reacties in topics over hem en Totilas). Mensen, accepteer het nou, Edward krijgt hem waarschijnlijk toch niet meer terug en laten we nou gewoon hopen dat Totilas (met Matthias) weer in de ring verschijnt.

Ik hoop van harte dat hij terugkomt in de ring met Totilas en dat ze laten zien dat ze het heus wel kunnen. En ik hoop dan echt dat hij alle mensen die allerlei oliebol over hem geschreven/gezegd hebben voor eeuwig de mond snoert.

Dit is trouwens geen persoonlijke aanval op jou en andere reageerders hoor ;)

Celiien

Berichten: 13255
Geregistreerd: 10-09-06
Woonplaats: rijswijk

Re: gesloten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 02:14

Oo die fiets.
Ben dat totilas gedoe een beetje beu, als ze er klaar voor zijn komen ze heus wel weer te voorschijn. Zo niet, das dan een lekker vroeg pensioentje. Als we ons hier al niet druk gaan maken :')

xRodrigro

Berichten: 331
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-14 02:23

heidy_wilco schreef:
Aangezien heel veel mensen Matthias (zijn vader, stiefmoeder, Paul etc.) naar beneden willen halen geloof ik er eerlijk gezegd geen snars van. Ik vind dit erg gevaarlijke en domme geruchten. Ten eerste weten we al niet of Totilas doping krijgt, ten tweede: Als het wel zo is, is het medicijn of echt drugs om sportprestaties mee te verbeteren, en ten derde heeft voornamelijk Matthias al genoeg oliebol over zich heen gekregen en op dit moment krijgt hij van bijna niemand meer een kans om zich te gaan bewijzen. Mensen willen op de een of andere manier de mythe in leven te houden dat Matthias een waardeloze ruiter is (zo'n gevoel krijg ik bij veel reacties in topics over hem en Totilas). Mensen, accepteer het nou, Edward krijgt hem waarschijnlijk toch niet meer terug en laten we nou gewoon hopen dat Totilas (met Matthias) weer in de ring verschijnt.

Ik hoop van harte dat hij terugkomt in de ring met Totilas en dat ze laten zien dat ze het heus wel kunnen. En ik hoop dan echt dat hij alle mensen die allerlei oliebol over hem geschreven/gezegd hebben voor eeuwig de mond snoert.

Dit is trouwens geen persoonlijke aanval op jou en andere reageerders hoor ;)

Thanks :) ik ben geen dressuur ruiter en volg dat zo niet,maar ik zie wel veel 'slechts' over hem,
en dan wel het goede over Edward gal. dat mensen totilas terug willen bij Edward Gal heb ik al vaak gelezen bij de filmpjes op Youtube. en daarom mag het topic ook gesloten worden,want ik wil geen mensen tegen elkaar opzetten,was een beetje te snel met mijn vraag, mijn excuses hiervoor

heidy_wilco

Berichten: 4477
Geregistreerd: 24-10-09
Woonplaats: Grunn/Overijssel

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 02:26

Je mag dit gerust vragen! Jij wilt graag de waarheid weten en neemt niet zomaar aan dat het waar is. Dat zouden meer mensen moeten doen. Ik zou gewoon je openingpost er weer in zetten hoor ;) Je hebt ja niets raars gezegd, maar wilt alleen maar weten of het waar is. Wordt vaak wel gewardeerd. Bokkers vinden het eerder juist vervelend als je de openingspost wijzigd/verwijderd.

Ach, en je krijgt bij zo'n beetje elk topic dat je aanmaakt wel een discussie ;)

xRodrigro

Berichten: 331
Geregistreerd: 02-01-14
Woonplaats: Belgie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 07-01-14 02:31

Dankjewel ! :D

moet ik anders mijn startpost terug orgineel zetten?

heidy_wilco

Berichten: 4477
Geregistreerd: 24-10-09
Woonplaats: Grunn/Overijssel

Re: gesloten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 02:41

Als je wilt, graag!

Enne, welkom op bokt ;)

Elles

Berichten: 22816
Geregistreerd: 14-06-01
Woonplaats: Flevoland

Re: gesloten

Link naar dit bericht Geplaatst: 07-01-14 10:35

Omdat dit topic geen openingspost meer heeft, is het zinloos. Daarom hier een slotje.

NB: Als vindt dat er iets is met je topic, kun je met een moderator overleggen door op het rode uitroeptekentje te klikken of een PB te sturen. Je OP weghalen en zo het topic om zeep helpen is niet zo netjes.