Hij doet altijd ALLES op zijn tijd. draad niet in orde? zegt de eigenaar: Doe ik zaterdag wel! Maar dan doet hij het niet en doet het pas na 4 weken ofzo of hij doet het niet en moet ik ALLES doen. Ik wordt er echt gek van. En vrijdag was het dus zover. Het draad was weer niet in orde en de pony was weggelopen. Ze wonen aan een snelweg dus we hebben geluk dat hij niet de weg op is gelopen. Maar goed. Ik was dus een paar honderd meter verder op met onze hond aan het lopen en zag dat Ricky (zo heet de pony) op het zandpad naast de wei liep. Ik er snel heen en kon em eerst niet vinden. Hij liep dus al bij de eigenaar in de tuin. Ik liet em waarschijnlijk schrikken en ze galopeerde weg. Na een achtervolging heb ik dr toch te pakken gekregen en heb dr naar dr eigen wij gesleept. Maar de bedrading was dus helemaal kapot. dus ik heb em maar bij de buren in de wei gegooit. stroom erop en daar kon die dus wel mooi lopen. Kom ik er zaterdagavond weer: hebben ze de bedrading losjes vast geknoopt. Dus ricky kan er nu zo weer uit! weten jullie wat ik u tegen de eigenaar moet zeggen?? Ik weet niet meer wat ik moet doen! ze letten echt niet op haar. ik moet echt alles regelen en doen! wat moet ik tegen hun zeggen zodat ze de bedrading weer voor mekaar maken?

groeten Anne