Onderweg naar de bak zagen we een Fjord loslopen met alles erop en eraan, beestje werd gevangen en ruiter + pony liepen weer verder naar de bak. Ondertussen liepen wij er vlak achter en konden dus zien wat dit etterbakje flikte. Hij sprong naar rechts, zodat de ruiter hem niet meer kon houden en draaide dan vliegensvlug om en trapte gericht naar het meisje

Dit gebeurde nog twee keer en toen heeft mijn man de pony maar gevangen en voor het meisje naar de bak gebracht. Zelfs bij hem probeerde het dier uit te halen en gericht te slaan, had nu geen effect omdat hij niet losliet. Tijdens de les bleef het beest alleen maar in het midden rondjes draaien en hij heeft 1 x een mega-bok gegeven zodat het meisje er af vloog.
Ik heb er niks op tegen dat een pony een beetje pit heeft, maar in dit geval had ik toch wel wat meer begeleiding willen zien in het naar de bak brengen van het beestje. Vroeg of laat slaat de Fjord een keer raak en dan zijn de gevolgen niet echt prettig denk ik. Toen ik daar nog werkte hadden ze een steigerpony die wij zelf elke keer naar de bak brachten om ongelukken te voorkomen.