adoptie paarden uit het buitenland

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, Neonlight, Sica, NadjaNadja, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Mioux

adoptie paarden uit het buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 16-10-13 12:55

Goedemiddag!

Ik vroeg mij af of er meer mensen zijn die paardjes op afstand hebben geadopteerd? als in je stort maandelijks geld voor dat paardje, maar hij of zij is niet van jouw. Je ondersteunt dus meer de verzorging en nodige dingen..

Ik zelf heb 1 adoptie shetlander hengstje, Gerrit. Gerrit is een hengstje van ongeveer 18 jaar oud die gevonden is langs de weg. Dit nadat hij gedumpt is uit een busje wat bekent is en daar houd het op. Gerrit is een prachtige zwarte beer en hoop dat we nog lang adoptie"ouders" mogen zijn (mijn zoontje en ik hebben hem samen geadopteerd)

Larimar

Re: adoptie paarden uit het buitenland

Link naar dit bericht Geplaatst: 16-10-13 19:31

Ik vind het een heel mooi gebaar om een paardje te adopteren, maar hoe weet je nou zekerdat je geld naar de zorg voor hem gaat ipv naar de nieuwe bureaustoel voor de directeur?

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 22-10-13 14:20

Omdat alle updates en dergelijke via hun fb geupdate word, elke dag foto's verslagen en dergelijke. Ze laten ook werkelijk zien dat jouw geld naar dát paardje gaat en niet naar een bureau stoel, de dingen die niet voor de paarden nodig zijn word gevraagd via hun facebook. Zoals heeft u nog *** en *** over dan kunt u dat afleveren op ***. Dus het geld zelf gaat niet naar hun spullen en ze staan je altijd netjes te woord zodra je ook maar iets wilt weten.

Kedevr

Link naar dit bericht Geplaatst: 25-10-13 00:38

In welk land woond jullie adoptie pony? (gewoon nieuwschierig)

RianneH

Link naar dit bericht Geplaatst: 28-10-13 13:30

BB -> PP

Mioux

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 31-10-13 13:35

Kedevr schreef:
In welk land woond jullie adoptie pony? (gewoon nieuwschierig)

De mijne staat bij een nederlandse vrouw in Spanje, ze gaan binnekort ook verhuizen in spanje zelf naar een ander terrein :)