Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
RiannaB schreef:Mijn bijrijdpaard staat op HCH. Rij zelf geen wedstrijden, maar voor zover ik weet worden daar maar weinig wedstrijden georganiseerd. Wel een hele mooie locatie. Van verdere locaties/verenigingen in de buurt heb ik geen verstand.
Maar toen ik je onderschrift las verklaarde t een hoop!valerie2012 schreef:RiannaB schreef:Mijn bijrijdpaard staat op HCH. Rij zelf geen wedstrijden, maar voor zover ik weet worden daar maar weinig wedstrijden georganiseerd. Wel een hele mooie locatie. Van verdere locaties/verenigingen in de buurt heb ik geen verstand.
HcH harmelen worden besten wel veel georganiseerd zo ver ik weet. 2 vriendin van mijn staan daar. Maar van wie ben jij een bij rijder dan.Ik kom regelmatig zelf bij hch harmelen en zie vaak genoeg op startlijsten staan.
Amiigo schreef:Ik las je bericht en dachtMaar toen ik je onderschrift las verklaarde t een hoop!
Dus je bent opzoek naar een andere rijvereniging? Als je van n club lid bent mag je toch ook wedstrijden rijden buiten de kring?
RiannaB schreef:Mijn bijrijdpaard staat op HCH. Rij zelf geen wedstrijden, maar voor zover ik weet worden daar maar weinig wedstrijden georganiseerd. Wel een hele mooie locatie. Van verdere locaties/verenigingen in de buurt heb ik geen verstand.