Boeken?

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

ArGieVai

Boeken?

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-13 09:19

Zo, na het halve forum afgezocht te hebben naar een plaats waar ik dit het beste kan zetten, en natuurlijk uitvoerig de zoekknop gebruiken naar meer informatie, toch maar hier een topic openen.

Het is niet dat ik een praktijkprobleem heb, het is meer dat ik veel interesse heb in alles betrekkende africhting, zowel klassiek als regulier, springen, eventing, noem maar op, en ik ervan overtuigd ben dat je ontzettend veel kan leren van het lezen van boeken (let wel; vind het natuurlijk geen vervanging voor goede les). Hierdoor dus ook de interesse in wat jullie nu echt goede boeken vinden/vonden.

Zelf heb ik natuurlijk ook al een aantal boeken verzameld waarvan ik over de een meer te spreken ben dan de ander, zo vond ik de Aard van het Paard en Ruiters & Rechters erg leerzame boeken.

De vraag is dus eigenlijk: Welke boeken raden jullie aan om te lezen en waarom?

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Re: Boeken?

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 09:57

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 03-10-13 10:08

Het gaat hier niet om een rijtechnische vraag daarom verplaats ik het topic.
RT-P => PP

ArGieVai

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-10-13 10:11

Bedankt voor het verplaatsen/temmen, dacht juist rijtechnisch vanwege dat ik echt opzoek ben naar boeken waar verdiept word in rijtechnische dingen zeg maar :) Excuus voor het verkeerd plaatsen!

@ C_arola; bedankt voor de tips!