pony moet afvallen

Moderators: Coby, balance, Dyonne, Sica, C_arola, Neonlight, Firelight

Toevoegen aan eigen berichten

juul124

pony moet afvallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 01-10-13 21:24

Hallo,

Mijn pony moet afvallen, ze is al op dieet en elke dag werkt ze
En ze staat niet op de wei alleen af en toe gaat ze eens grazen en de brokken is gewoon drie keer per dag een handje
Weten jullie misschien dingen om te laten afvallen
En hoe heeft het bij jullie gewerkt als jullie het zelfde probleem hadden

Bagheera_206

Re: pony moet afvallen

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 07:14

Ik zal jouw topic van WWW naar YRT verhuizen.

juul124

Re: pony moet afvallen

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-13 07:16

Oke

juul124

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-13 07:16

Bagheera_206 schreef:
Ik zal jouw topic van WWW naar YRT verhuizen.

Oke

WildDreams

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-10-13 07:20

Ik rijd een te dikke arabiermerrie, nu 7 maanden en ze heeft nog een paar maanden te gaan, maar ze is al veel en veel dunner :D, dus geduld hebben :j
Die van mij blijft echter op de wei staan en krijgt nog steeds biks, maar dat komt omdat het verder geen noodzaak is ofzo, ze laten haar lekker genieten :P
Maar als het echt nodig is zou ik haar wel op de wei zetten en juist stoppen met biks geven en doorgaan met de wei
Biks is alleen extra toevoeging, de wei hebben ze nodig, is een natuurproduct waar ze op leven en dus allemaal vitaminen en mineralen inzitten die ze wél nodig hebben, dat niet in dat dikmakende biks zit, zoals ik al zei is dat alleen maar een soort van toevoeging :j

juul124

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 02-10-13 07:23

SharonZ schreef:
Ik rijd een te dikke arabiermerrie, nu 7 maanden en ze heeft nog een paar maanden te gaan, maar ze is al veel en veel dunner :D, dus geduld hebben :j
Die van mij blijft echter op de wei staan en krijgt nog steeds biks, maar dat komt omdat het verder geen noodzaak is ofzo, ze laten haar lekker genieten :P
Maar als het echt nodig is zou ik haar wel op de wei zetten en juist stoppen met biks geven en doorgaan met de wei
Biks is alleen extra toevoeging, de wei hebben ze nodig, is een natuurproduct waar ze op leven en dus allemaal vitaminen en mineralen inzitten die ze wél nodig hebben, dat niet in dat dikmakende biks zit, zoals ik al zei is dat alleen maar een soort van toevoeging :j

Oke bedankt ik zal wel een proberen dr op de wei te zetten en 1x pee dag biks misschien even kijken of het mogelijk is maar dankjewel.voor de tip