*Geen titel*

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

ElisaAppie6

*Geen titel*

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-13 09:48

2 Jaar geleden kreeg ik een lieve Welsh als verzorgpony. Bezig met beleren en nu nog, er komen nog al wat dingen tussen. Appie (verzorgpony) was in het begin geen lievertje. Draaien tijden het longeren, bijten etc. Maar nu gaat het super goed! Er staan 2 paarden bij hem, een daarvan een grote kwpn'r. Ik poets hem vaak en longeer hem ook weleens als ik met appie alles al heb gedaan. Normaal mag ik op zondag wel eens op hem rijden van zijn eigenaar, dat vind ik leuk. Laatst mocht ik ook op woensdags op hem rijden toen de eigenaar er niet bij was. Ik voelde me wel gelukkig want het ging ook zo goed tussen Rob en mij... Maar, afgelopen woensdag toen ik klaar was met het weiland poepscheppen hoorde ik dat een meisje dat laatst was geweest om het huisje te kijken die de eigenaren verhuren dat zij het werd. Maar dat was niet alles.. "Ja en ze vond rob heel leuk dus ze gaat op hem rijden.." Dat herhaald zich de hele tijd in mijn hoofd. Ik voel me een beetje ellendig, niet om dat ik wil rijden maar omdat rob mijn vriend is, en het ging net zo goed. Ik ga zo naar Appie toe dus ik vraag me af.. Mond opentrekken of niet?

Shirley

Re: *Geen titel*

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 09:52

Als je duidelijkheid wilt, zul je met elkaar moeten praten, ja :j

Maar misschien is het wel een heel leuke meid en kunnen jullie ook dingen samen doen !
Ze zal echt geen 24 uur per dag met Rob bezig gaan ...

ElisaAppie6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-09-13 09:57

Oke, bedankt.. Nog andere?

C_arola
Moderator Over Paarden & Markt

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 09:58

TAO-VP

JenW

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 15:11

Gewoon netjes vragen, misschien kunnen jullie hem wel samen doen en leren jullie nog wel van elkaar! :)

chriske

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 22:33

ik zou het gewoon vragen, wie weet kunnen jullie hem samen doen. dat is gezellig en jullie kunnen
van mekaar leren, zij zal misschien ook niet alle dagen kunnen dus zouden jullie de dagen kunnen
verdelen.

Gewoon vragen :)

Tigra_

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-09-13 22:52

Ik zou voor nu eigenlijk nog niet gelijk iets zeggen of vragen. Maar gewoon even afwachten hoe het loopt. Ik weet niet of je de dag als je reed op rob of je dat moest vragen of dat de eigenaar dat voorstelden maar als het de gewoonte was dat je elke zondag gewoon kon rijden zou ik dat blijven doen. Als daar dan verandering in komt dan zal de eigenaar wel naar je toe komen. Ik zou dus gewoon blijven doen wat je al deed met het paard. Als het anders word zal de eigenaar wel met jouw komen praten. Als je een keer twijfelt of die al gereden is of iets kun je altijd nog even naar de eigenaar gaan om te vragen wat de bedoeling is.

ElisaAppie6

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-09-13 12:13

Ik wacht het af.