Oké, het was vorige week zaterdag dat om half 5 ('s morgens) m'n wekker afliep... Wel wennen, dat tijdstip terwijl ik dan daarvoor geslapen heb... Maar die avond niet uit was speciaal gedaan voor Bart...
Om 5 uur zat ik op m'n fietsje naar Silvolde, ik had de auto wel kunnen pakken, maar fietsen is sportiever/leuker-enz.!
Om half 6 was ik bij Shanna, om daar haar kat nog even welterusten te wensen, en samen weer naar Doetinchem te fietsen!
10 over 6 waren we in de stad; bij de boekhandel! Daar ging als eerste prominent Bart, de zanger van Buster, ja; die leuke jongen die op Buster heeft gezeten, het eerste gedeelte voorlezen uit het nieuwe Harry Potter boek.
Nou heb ik niet zo veel met die Potter, maar het was een gezellig zooitje daar; de sfeer op zo'n tijdstip is héél leuk! Met nog wat bekenden uit de kroeg ook...!
En natuurlijk hebben we ook foto's gemaakt:
Bart aan het voorlezen in de boekhandel
Geheel in Potter-tenue natuurlijk!
En de verkoopster was zo vriendelijk op ons af te stormen en te vragen of wij niet zelf met Bart op de foto wilden; tuurlijk! Het is en blijft een Bokt-meeting hè!
En na de tijd was het ook nog gezellig; we hebben voor de ingang nog wel anderhalf uur met die gekke Bartje staan kletsen; leuk hè die Gijs...! En Peter...! Haha

Het was dus weer geweldig!