Ruim een maand geleden kreeg ik tijdens het rijden een vreselijke stekende pijn in mijn rechterknie.. De hele vrijdagavond had ik hier last van. Zaterdagochtend werd ik opnieuw wakker met deze pijn, die in de loop van de middag weer verdween
Toen ik die zondag daarna naar mijn lieve verzorgpaardjes ging had ik geen last meer.. Totdat ik weer opstapte en aandraafde..
Het schoot er direct weer in, en ik besloot te stoppen omdat ik verging van de pijn. Na het nog 2 weken aan te hebben gekeken ben ik gister naar de fysiotherapeut geweest om er naar te laten kijken.
Hier kwam uit dat mijn knie zwaar overbelast is, dit is vooral de aanhechting van mijn kniebanden. Helaas twijfelen ze er aan of er niet meer aan de hand is, en dus heb ik volgende week maandag een echo..
Ik mag mijn knie zo min mogelijk forceren; dit betekend dus ook 2 maanden geen paardrijden, en dus even geen verzorgpaardjes meer voor mij..
Door al dat geduw en getrek aan mijn knie gisteren, voel ik hem nu de hele dag, bij elke beweging die ik maak. Dit betekent dat het voor mij geen rijles meer is, maar in de kantine zitten. Lopen is voor mij op dit moment ook zeer gevoelig, en dus is het niet verstandig als ik naar mijn verzorgpaarden ga.. Heb nu 2 keer in de week fysiotherapie om mijn kniebanden weer sterker te maken.
Iemand een idee wat ik nu kan doen in de overige tijd die ik nu over heb?
Het hele weekend ben ik normaal gesproken bij mijn lieve paardjes, maar dit zit er dus niet meer in voorlopig.. Ik baal als een stekker, ik rijd al ruim 7,5 jaar en al die tijd nooit wat gehad ..
Bedankt voor het lezen van mijn verhaal !

En mocht je ideeën hebben, dan hoor ik het graag !