Let op; dit is een onderwerp met een knipoog, uiteindelijk bepaal je uiteraard zelf wat je vind kunnen.
Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Mootje1980 schreef:Ik zag gister een meisje fietsen met twee verschillende paardensokken. Een roze geruite en een groen-geruite. Dat kan niet per ongeluk zijn lijkt me. Misschien een nieuwe trend? Aan de ene kant dacht ik echt; jemig wat een troela maar ik moest er ook wel een beetje om glimlachen.
DeMolenhoek schreef:Mootje1980 schreef:Ik zag gister een meisje fietsen met twee verschillende paardensokken. Een roze geruite en een groen-geruite. Dat kan niet per ongeluk zijn lijkt me. Misschien een nieuwe trend? Aan de ene kant dacht ik echt; jemig wat een troela maar ik moest er ook wel een beetje om glimlachen.
Nou ik rij vaak zo rond, maar dat is omdat ik te lui ben om de andere in was te zoeken :p
Neon schreef:Je kunt er van zeggen wat je wilt maaar... Die beige ribbelbroeken zijn fijn :p en niet kapot te krijgen :p
Enne waar je je niet mee kunt vertonen? Een gescheurde rijbroek bij je kruis :p voor de rest is alles toegestaan :p je komt om je paard te verzorgen en/of te rijden... niet om deel te nemen aan een miss universe verkiezing :p

En ik moet zeggen dat ik zelf ook maar wat aan doe. Bordeaux rijbroek, voetbalshirt en mijn westernlaarzen (heb western gereden en mijn engelse laarzen en chaps zijn weg
Ik rij het liefst in een spijkerbroek, maar dat vind ik zonde voor de engelse zadels die niet van mij zijn. Mootje1980 schreef:Oh wacht ik las je openingspost verkeerd. Andersom juist. Tsja ik kom gewoon naar stal in mijn afgedankte jassen en kruidvat Fleecetruien, geen merk spullen. Vroeger vond ik dat wel belangrijker maar dan liep ik ook dagen rond op stal en de manege en was het de aankoop wel waard. Nu sjees ik tussen de bedrijven door even langs om alles vlug te doen en vind ik het zonde om dure ruitersportkleding aan te schaffen. Dan geef ik liever mijn geld uit aan kleren voor mijn dochter of casual kleding waar mijn man en ik ons ook gewoon me op het werk en straat mee kunnen vertonen. Ik vind het persoonlijk ook niet staan als ruiters van middelbare of hogere leeftijd in al die heftig gekleurde en soms veel te strakke kleding rondrijden of met te veel bling op de laarzen en cap. Jammer dat dat in onze tijd niet was maar helaas.... Maar ach... wij hadden de beige rijbroek en natuurlijk de ribbroeken!!!
Neon schreef:Je kunt er van zeggen wat je wilt maaar... Die beige ribbelbroeken zijn fijn :p en niet kapot te krijgen :p
Enne waar je je niet mee kunt vertonen? Een gescheurde rijbroek bij je kruis :p voor de rest is alles toegestaan :p je komt om je paard te verzorgen en/of te rijden... niet om deel te nemen aan een miss universe verkiezing :p
Retehip die dingen!