Wat vind jij nou écht niet meer kunnen qua ruiterkledij

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Chezshir77

Wat vind jij nou écht niet meer kunnen qua ruiterkledij

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-13 22:21

Ben toch benieuwd, want ik ben natuurlijk al een oud wijf op stal (35). Ben toch wel nieuwsgierig waar ik volgens de jonge garde me op kledinggebied nu echt niet meer mee kan vertonen op stal :D

Let op; dit is een onderwerp met een knipoog, uiteindelijk bepaal je uiteraard zelf wat je vind kunnen.

StalNollie

Re: Wat vind jij nou écht niet meer kunnen qua ruiterkledij

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 22:21

ik vind het juist andersom al de jonkies met die knalroze laarzen etc. verschrikkelijk

piezze

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 22:22

Beige jaren 70 rijbroek? Die met die ribbeltjes
Laatst bijgewerkt door piezze op 21-09-13 22:23, in het totaal 1 keer bewerkt

Chezshir77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-13 22:23

hahaha, nou dat vind ik nou eigenlijk best wel leuk al die zuurstokkleurtjes van de jonge meiden! Lekker gek allemaal, maar daar kan ik natuurlijk echt niet meer mee aankomen:-)

Chezshir77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-13 22:25

piezze schreef:
Beige jaren 70 rijbroek? Die met die ribbeltjes

hahahaha ooo ja, die heb ik idd in de jaren 80 gehad, kijk maar (op mn veel te kleine shet, of ben ik veel te groot mmmm):

Afbeelding

_coquette_

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 22:25

Ik moet stiekem toch altijd een beetje grinniken als iemand nog van die soort van fluwelen ribrijbroeken aan heeft! :')

Eske_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 22:26

Niet bij elkaar passende kleren? :+
Ach, rijbroek en goed rijschoeisel, shirtje erboven. Setjes hoeven van mij allemaal niet...

Mootje1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 22:26

Ik zag gister een meisje fietsen met twee verschillende paardensokken. Een roze geruite en een groen-geruite. Dat kan niet per ongeluk zijn lijkt me. Misschien een nieuwe trend? Aan de ene kant dacht ik echt; jemig wat een troela maar ik moest er ook wel een beetje om glimlachen.

Chezshir77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-13 22:26

_coquette_ schreef:
Ik moet stiekem toch altijd een beetje grinniken als iemand nog van die soort van fluwelen ribrijbroeken aan heeft! :')

Owww die vind ik nog steeds mooi (heb er geen hoor) ergg he :o

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 22:28

Mootje1980 schreef:
Ik zag gister een meisje fietsen met twee verschillende paardensokken. Een roze geruite en een groen-geruite. Dat kan niet per ongeluk zijn lijkt me. Misschien een nieuwe trend? Aan de ene kant dacht ik echt; jemig wat een troela maar ik moest er ook wel een beetje om glimlachen.

Nou ik rij vaak zo rond, maar dat is omdat ik te lui ben om de andere in was te zoeken :p

badass

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 22:29

Ik vind roze chaps of roze/blauwe caps echt lelijk wat ze nu allemaal dragen

Neon

Je kunt er van zeggen wat je wilt maaar... Die beige ribbelbroeken zijn fijn :p en niet kapot te krijgen :p

Enne waar je je niet mee kunt vertonen? Een gescheurde rijbroek bij je kruis :p voor de rest is alles toegestaan :p je komt om je paard te verzorgen en/of te rijden... niet om deel te nemen aan een miss universe verkiezing :p

lailapri

Een cap met een elastiek die eraf is of over de cap zit ipv onder kin.

VragenKop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 22:30

Haha, leuk topic :)
Ik vind dat je ÉCHT niet met roze dingen kan rondlopen op stal haha xD
Ik loop zelf altijd zwart rond, met misschien iets blouws ofzo.

don110

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 22:30

DeMolenhoek schreef:
Mootje1980 schreef:

Nou ik rij vaak zo rond, maar dat is omdat ik te lui ben om de andere in was te zoeken :p

Precies dit, haha :D

kiki1976

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 22:31

Die ribbroeken die je vroeger van Euro Star veel zag kan je nu nog steeds gewoon nieuw kopen hoor.
Als kind zijnde vond ik die vroeger heerlijk, en gingen ook lang mee.
Moet wel eerlijk zeggen dat ik ze niet meer heb!

Kleurtjes vind ik leuk maar dit een grens aan, zie http://www.daisypaardenshop.nl/a-299898 ... va-131022/
Persoonlijk vind ik dat dus te!

Setjes alles precies passend hoeft van mij allemaal niet hoor.

marijkiiii

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 22:32

Haha, ik moest ook meteen aan die fluwelen rijbroeken denken, vind ik toch niet zo mooi :P Gewone ribbroeken vind ik nog wel kunnen.

Voor de rest weet ik zo niet wat.

Chezshir77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-13 22:32

Neon schreef:
Je kunt er van zeggen wat je wilt maaar... Die beige ribbelbroeken zijn fijn :p en niet kapot te krijgen :p

Enne waar je je niet mee kunt vertonen? Een gescheurde rijbroek bij je kruis :p voor de rest is alles toegestaan :p je komt om je paard te verzorgen en/of te rijden... niet om deel te nemen aan een miss universe verkiezing :p

Nou idd, ik geloof dat ik die broek mn hele tienertijd heb gehad, was ook mn enige rijbroek dus heeft veeeeel te lijden gehad hahaha. Werd ook volgens mij niet zo heel vaak gewassen door mn moeder :D

SharonIndezz

Ribbroeken brrr krijg er de kriebels van haha

Wendy1978

Ik vind eigenlijk alle kleding wel kunnen bij de paardjes :j
heb er nog nooit een stalgenoot om uitgelachen of raar op aangekeken
leven en laten leven denk ik altijd maar
Ik ben altijd eerder de persoon die voor jota loopt denk ik, als mijn stalgenoten :')
(vooral in de winter, als ik met mijn muts met punten aankom, soort Joker met van die belletjes zeg maar) :')
Maar idd, rijbroek met gaten ofzo... dat is echt een no go :n

capopjekop

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 22:33

Cap met elastiek idd, maar dat komt meer omdat ik dat onveilig vind (en oke niet mooi). Verder kan het me weinig boeien wat iemand aandoet op het paard. Tis geen modeshow :Y) En ik moet zeggen dat ik zelf ook maar wat aan doe. Bordeaux rijbroek, voetbalshirt en mijn westernlaarzen (heb western gereden en mijn engelse laarzen en chaps zijn weg :') Ik rij het liefst in een spijkerbroek, maar dat vind ik zonde voor de engelse zadels die niet van mij zijn.

Mootje1980

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 22:35

Oh wacht ik las je openingspost verkeerd. Andersom juist. Tsja ik kom gewoon naar stal in mijn afgedankte jassen en kruidvat Fleecetruien, geen merk spullen. Vroeger vond ik dat wel belangrijker maar dan liep ik ook dagen rond op stal en de manege en was het de aankoop wel waard. Nu sjees ik tussen de bedrijven door even langs om alles vlug te doen en vind ik het zonde om dure ruitersportkleding aan te schaffen. Dan geef ik liever mijn geld uit aan kleren voor mijn dochter of casual kleding waar mijn man en ik ons ook gewoon me op het werk en straat mee kunnen vertonen. Ik vind het persoonlijk ook niet staan als ruiters van middelbare of hogere leeftijd in al die heftig gekleurde en soms veel te strakke kleding rondrijden of met te veel bling op de laarzen en cap. Jammer dat dat in onze tijd niet was maar helaas.... Maar ach... wij hadden de beige rijbroek en natuurlijk de ribbroeken!!!

Iris82

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 22:36

Bij ons op de club reed vroeger echt iedereen in een waxjas.
Dat zie je nu ook bijna niet meer of je moet oud en bejaard zijn. :+

Chezshir77

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 21-09-13 22:38

Mootje1980 schreef:
Oh wacht ik las je openingspost verkeerd. Andersom juist. Tsja ik kom gewoon naar stal in mijn afgedankte jassen en kruidvat Fleecetruien, geen merk spullen. Vroeger vond ik dat wel belangrijker maar dan liep ik ook dagen rond op stal en de manege en was het de aankoop wel waard. Nu sjees ik tussen de bedrijven door even langs om alles vlug te doen en vind ik het zonde om dure ruitersportkleding aan te schaffen. Dan geef ik liever mijn geld uit aan kleren voor mijn dochter of casual kleding waar mijn man en ik ons ook gewoon me op het werk en straat mee kunnen vertonen. Ik vind het persoonlijk ook niet staan als ruiters van middelbare of hogere leeftijd in al die heftig gekleurde en soms veel te strakke kleding rondrijden of met te veel bling op de laarzen en cap. Jammer dat dat in onze tijd niet was maar helaas.... Maar ach... wij hadden de beige rijbroek en natuurlijk de ribbroeken!!!

Nee vind ook niet die gekke kleurtjes meer leuk voor de 30+ers onder ons hoor. Maar een mooie jeansrijbroek met nette laarzen en een mooi aansluitend ruiterjack vind ik altijd wel echt heel vet om te zien. Al ga ik voor de eenvoudige doorsnee rijbroek van glad materiaal en een kruidvat-jas idd:-)) En ik mag graag die meiden zien met al dr bling en lak en kleurtjes. Alleen maar leuk vind ik. Maar ik vind het net zo prima als iemand in zn oudste rotzooi met een door oma gebreide trui naar stal komt.

Biskwie

Link naar dit bericht Geplaatst: 21-09-13 22:39

Neon schreef:

En hier en daar zijn ze anno 2013 weer te spotten in sommige collecties! *\o/* Retehip die dingen! -O-