hey wat vinden jullie ik en mijn nichtje willen graag shots maken van mij en men paard in de sneeuw we dachten ook aan galopje maar k weet nie of dat een goed idee is wat vinden julie ???? hou het netjes pleas
hij heeft geen ijzers het is voornamelijk een grasland
Waratje
Geplaatst: 18-09-13 10:30
Als de bodem onder de sneeuw egaal is en zonder ijs dan kun je uitstekend galoperen in versgevallen sneeuw. Als de onderliggende grond keihard bevroren is, is het niet zo verstandig. Je moet dus een beetje geluk hebben met het moment van sneeuwen
Zonder ijzers gaat dat prima, anders heb je foto's van bambi op het ijs Let er ook op dat het grasland egaal is, want als er sneeuw op ligt, zie je heel moeilijk of er ergens een gat is of een ongelijkheid waarover hij kan struikelen. Als de ondergrond bevroren is, is het ook niet zo goed voor het paard, voor de benen komt het aan alsof hij op asfalt galoppeert.
oke dankje voor de tips ! en ik heb het veld vandaag ff gecontroleerd en het is egaal
youaremylove
Geplaatst: 21-09-13 17:47
indd wat ze zeggen, het kan wel als het maar egaal is (dat is het zeg je ) en niet helemaal hard bevroren, hoop dus voor je dat het niet al heel lang heeft gevroren voor je shoot, want foto's met sneeuw is wel heel mooi (: