Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
Die komt ook jaarlijks terug...
(En natuurlijk mag de verzorgster dan blijven, graag zelfs...) Maar als je echt gek bent op je beest, dan is het niet zo makkelijk van "ze verdient beter..." dan zorg je zelf voor het beste! (Want verkopen is altijd een twijfelgeval waar het paard terecht komt..) Amalarab schreef:Je wil er vanaf en wil van ons horen dat dat beter is.
Als je paard een goede stalling heeft en elke dag lekker naar buiten kan is het niet beter om je paard te verkopen. Dan staat ie mss straks in oktober op de Zuidlaarder markt of erger.
Sorry, baal een beetje van dit soort topics. Elk jaar weer zie ik ze voorbij komen....

) Als ik mijn paard had weggedaan, had ik elke maand wel meer te besteden gehad, eerlijk is eerlijk.. Maar het was niet nodig... En als ik het had gedaan, had ik nu enorm veel spijt van gehad...Lianne86 schreef:Ik ben het eigenlijk wel met Amalrab eens... Dit soort topics kom je vaker tegen... En dan is het achteraf altijd spijt...
Oenka schreef:erg raar dat sommige mensen het bijna een schande vinden dat iemand haar paard verkoopt...