Oscar is niet meer mijn verzorgpaard...

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Oscar is niet meer mijn verzorgpaard...

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-11-03 16:42

Ik heb net met de eigenare van mijn ex-verzorgpaard gebeld. Ik had besloten om te stoppen om hem te verzorgen. Ik heb 2 schatten van paardjes gevonden om voor te zorgen die nog lang niet weg zullen gaan.

Oscar daarentegen staat te koop en kon dus elk moment verkocht zijn. Ook is hij heel erg groot, ik had de laatste tijd hulp nodig om erop te komen, onder het zadel wilde hij heel soms nog wel eens een loopje met me nemen. Daarnaast mocht ik met hem alleen maar in de bak rijden, ik mocht niet de bossen in en zo. Ik kon met hem wel doen wat ik heel graag wilde, namelijk beter dressuur leren rijden, maar het werd gewoon saai, ik was altijd alleen, altijd in de bak, en ik kwam geen steek verder doordat ik geen mogelijkheid had tot lessen...

Ik had er gewoon geen zin meer in, bovendien had ik ook niet echt de tijd meer om voor hem te zorgen. Want als ik daar heen moet dan ben ik er gelijk 3 uur lang. bij die andere 2 is als ik weinig tijd heb, een halfuurtje erheen om even te poetsen en wat aandacht genoeg en kan ik weer weg.

Ik vind het wel erg jammer, en ik zal hem zekers missen...

De eigenaresse vond het ook jammer, ze zei overigens dat als ik een keertje tijd had dat ik hem nog wel een keer mocht komen rijden en zo, mocht ik zelf weten... maar het is denk ik gewoon beter zo...

Mo_I_Rana

Berichten: 7503
Geregistreerd: 09-11-03

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 16:54

wat jammer! Huilen veel succes, hopelijk ben je er gauw weer bovenop OK dan!

chantallalla
Berichten: 219
Geregistreerd: 06-08-03
Woonplaats: drachten

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 17:04

tja als je het niet meer leuk vind moet je het ook niet doen.
ik weet hoe het is als je verzorg paarden te koop staan want mijn verzorgfriesen staan ook te koop en dan is het niet zo veel meer aan om op te rijden.

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-11-03 21:28

Knap van je dat je deze keuze hebt durven maken! OK dan!
Veel plezier met je andere verzorgpaardjes.

iwayalover

Berichten: 7755
Geregistreerd: 02-02-03
Woonplaats: Boxmeer(Noord-Brabant)

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 15:32

Knap dat je toch een keuze gemaakt hebt. Het is idd misschien wel beter zo omdat je met hem geen zekerheid had of hij bleef of niet.
en je hebt twee geweldige andere verzorgpaardjes! heel veel plezier ermee.

_Tanja_

Berichten: 5860
Geregistreerd: 21-12-02
Woonplaats: tilburg

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-12-03 15:57

knap dat je toch de keuze hebt gemaakt. Maarja als je er geen plezier meer in hebt moet je ook niet verder gaan met verzorgen want dat is ook niks.
Iig veel suc-6 en veel plezier met die andere 2 *LOL*

Shiloh

Berichten: 19783
Geregistreerd: 23-07-02
Woonplaats: Eindhoven

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 03-12-03 22:07

Ben blij dat ik deze keuze gemaakt heb, en ik heb het er eigenlijk helemaal niet moeilijk mee. Ik heb het super naar mijn zin bij Sanne en Speedy en voel me meer op mijn gemak dan ik me ooit op me gemak heb gevoelt bij Oscar... gewoon een prima oplossing....

Annetje

Berichten: 25481
Geregistreerd: 25-07-02

Link naar dit bericht Geplaatst: 05-12-03 17:46

Ben heel blij voor je dat je het zo naar je zin hebt bij dat veulentje en die shet!
Wat doe je nu allemaal met ze? rijdt je al op de shet, of lukt het nog steeds niet helemaal?

Hildesworld
Berichten: 11
Geregistreerd: 01-10-03
Woonplaats: Stiens

Link naar dit bericht Geplaatst: 08-12-03 12:48

Ja dapper die keuze. Toch is het de kunst om uitdaging te behouden in de bak. Leuk dat die eigenaresse van Oscar niet moeilijk deed. Dat is ook een opluchting. Heel veel plezier met je andere 2 verzorgpaardjes.