nou moe, gekke zwarte Piet!

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Barb

Berichten: 12082
Geregistreerd: 24-07-01

nou moe, gekke zwarte Piet!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 29-11-03 18:02

Wij zaten vanmiddag rond een uur of 2 even in de serre van het Wapen van Medemblik te lunchen. De serre ligt precies aan de straatkant dus je kan iedereen voorbij zien komen. Het is op zaterdag altijd heel druk in Medemblik en dit keer waren er een heleboel zwarte Pieten en later zag ik ook nog een Sinterklaas.

We zaten lekker te smikkelen, zien we 2 zwarte Pieten voorbij komen. Vriendlief zei dat ze het restaurant binnen kwamen, dus ik draai me om komen ze op ons tafeltje af. Dus ik dacht al Oh oh Bloos! (dit is echt niks voor mij) ze zeiden goedemiddag en legde een goudkleurig envelopje op de tafel en zeiden 'alstublieft' en gingen weer weg. Ik zat helemaal perplex, ik keek weer door het raam en zag daar 2 zwarte Pieten nog even vrolijk zwaaien. Nog steeds perplex maakte ik het envelopje open en daar zat een bon in van het tankstation van 10 euro. Nou daar ben ik wel blij mee, ik vond het zo grappig. Die zwarte Pieten zaten me ook zo vreemd aan te kijken net alsof ik ze zou moeten herkennen maar ik heb geen flauw idee wie het waren Verward Maar met die bon ben ik blij hoor *LOL* dank u Sinterklaasje OK dan!

horssie

Berichten: 3275
Geregistreerd: 26-06-03
Woonplaats: apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 18:20

haha grappig:P
zo kan je autotje wel even een paar kilometers extra:P
hmmz nou nog een pietje zoeken die voor mij een bon kan krijgen voor een gratis welshje;)

Oscar
Forumcoordinator

Berichten: 132059
Geregistreerd: 23-09-01
Woonplaats: Braboland

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 18:25

Kijk, da's nog eens wat anders dan die taaie pepernoten die al maanden in de zak liggen te wachten op een slachtoffer (sorry Sint) *LOL*

Vorige week heb ik ook een kadootje gekregen van de Hoofdpiet, een chocoladeletter en een flinke zak pepernoten.
Op een of andere manier weet ie precies wat ik lekker vind, chocoletter in precies de goede smaak (puur Vingers aflikken ).

HoofdPiet
Berichten: 27
Geregistreerd: 30-11-02
Woonplaats: Het grote Pietenhuis

Link naar dit bericht Geplaatst: 29-11-03 18:37

Dat is nog eens een leuke verrassing hè Barb Knipoog
Komt altijd van pas zo'n bon.

En natuurlijk weet ik wat jij lekker op te smullen vind, Oscar.