op vakantie

Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73

Toevoegen aan eigen berichten

Jientis

op vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-13 10:54

Ik vertrek binnenkort op vakantie ( maar voor 5 dagen) maar mijn hart breekt als ik mijn paardje (en katten) moet achterlaten.
Paardje staat op een pensionstalling waar hij al 13 jaar staat, wordt er goed verzorgd en wordt iedere dag op de wei gezet door vriendinnen van mij.
En toch...gaat hij denken dat ik hem in de steek gelaten heb? Dat hij terug verkocht is ? Mijn grootste angst is dan nog altijd dat er iets misgaat als ik er niet ben. Ook voor mijn poezels, die gaan het nog erger hebben want die zijn gewoon mij altijd rond hun te hebben en zijn nu 5 dagen alleen. Mijn ouders gaan wel een aantal uren per dag thuis tv kijken dus dat is eigenlijk al mooi maar toch...het doet me altijd hartpijn, ook al ga ik op een leuke vakantie.

Loke_094

Re: op vakantie

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 10:59

Goh, een paard weet niet van wie hij is op papier. Hij weet alleen wie er komt en gaat en wie hij vertrouwt en wie niet. Dat jij voor 5 dagen op vakantie gaat, vind ik persoonlijk niet zo erg. Denk maar aan studenten die op kot gaan. Die zijn ook 5 dagen van de week weg van hun paard. Men zegt altijd: Als je wil zorgen voor iemand anders, zorg dan eerst voor jezelf. Geniet maar van je vakantie!

Jientis

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 23-08-13 11:01

Loke_094 schreef:
Goh, een paard weet niet van wie hij is op papier. Hij weet alleen wie er komt en gaat en wie hij vertrouwt en wie niet. Dat jij voor 5 dagen op vakantie gaat, vind ik persoonlijk niet zo erg. Denk maar aan studenten die op kot gaan. Die zijn ook 5 dagen van de week weg van hun paard. Men zegt altijd: Als je wil zorgen voor iemand anders, zorg dan eerst voor jezelf. Geniet maar van je vakantie!

nee, dat klopt van dat papier :) Toen hij nog niet van mij was op papier, kwam ik er evenveel maar ik vermoed toch dat hij ondertussen weet wie ik ben, dat ik altijd lekkers bij heb en hem verzorg...
Ik denk echter, als ik rationeel ben, niet dat hij zich verlaten gaat voelen omdat hij op dezelfde plaats staat met hetzelfde eten en dezelfde stalgenootjes. Hij zal alleen 5 dagen lekker niet moeten werken en ik denk niet dat hij dat zo erg zal vinden.
Ik vind het erger als hem maar toch...

youaremylove

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 18:07

No worries en ga lekker op vakantie ! Als hij jouw vriendinnen toch al vaker ziet dan is hij dat ook wel gewend en bovendien ben je niet zo lang op vakantie (:

Martine

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-08-13 22:23

SV -> PP