Ik had vandaag voor de 2e x schriktraining

helaas geen fotows want dat lukte niet door de erge mist maargoed...
We begonnen weer met tussel parasollen en parraplus door te draven nou en dat ging allemaal heel goed.
toen kregen we weer een doek, waar we mee konden wapperen en over de hoofden van de ponys doen, en mee draven enzoo.. nou dat ging ook super!!
toen ging die met een hele grote witten vlag naast Pasha lopen en moest ik hem ( de vlag

maar toen werd het spannend kwam die met een paraplu boven pasha en mij hahaha... dat was toch wel spannend, maar ze bleef er toch wel een tijdje onder lopen

zegt ie: Nou... pfff heb je het ook zo warm, kom ga maar onder de parasol. ...

toen ging ie voetballen

En TOEN haha toen kwam hij met rammelde BLIKJES

Nou daarna, legde hij een oranje zeil lang uit over de grond, dus ik denk daar moeten we overheen lopen, nah stuur ik Pasha erop af, zet ze er 2 voeten op, maar schrikt van het krakende geluid en jumpt weer achter uit

bleek dus dat dat helemaal nog niet moest, je moest ze eerst laten wennen en er langs heen ..... Maar mijn pony vind dat toch NIET ENG

nou natuurlijk even spelen met dat zeil, overheen stappen, overheen draven en overheen galoperen

pasha liep er netjes overheen, terwijl een paar andere ponys reuze sprongen maakten om het maar niet aan te raken

en daarna gingen we weer springen tussen paraplus en parasollen

eerst wat verder uit elkaar en ertussen door springen maar daarna stonden ze helemaal tegen elkaar en moest je erover heen

Dit ging ook weer super

Nou ik vond het weer heel erg leuk, en Pasha vond het toch niet echt eng, en ze luisterde weer super

hahaa wou ik gewoon even vertellen

Doeeiiii Greetz Laura