daar aangekomen moesten we de papieren na kijken en ondertekenen en eigenlijk was alles wel goed...
nog even aangegeven dat opa ook graag vooraan wou zitten en dat mijn ouders en mijn vriend zijn ouders de getuige`s waren...
nog even kiezen welk kleur trouwboekje we wouden, mijn vriend wou rood, ik blauw dus we hebben de witte maar gekozen

toen kwam er nog een klein probleempje tussen

het gemeentehuis waar we in gaan trouwen word waarschijnlijk volgend jaar afgebroken en moeten we uitkijken naar een ander gemeentehuis, dat horen we z.s.m. maar ik hoop het niet want het verderop liggende gemeentehuis is 10 tot 12 km verderop en dan word het allemaal wel krap omdat we met paard en koets gaan trouwen..
toen we in april alles gingen regelen had mijn vriend nog een keer xtra gevraagd als het gemeentehuis er dan nog wel was ( ze praten al 5 jaar over afbreken)maar dat was geen probkleem volgens het vrouwtje wat we toen aan de telefoon hadden

ik hoop dat het nog met een sisser afloopt maar ben er niet helemaal gerust op

verder hadden we geen vragen en konden we weer vertrekken.
we hadden afgesproken dat we nog ff even langs mijn ouders gingen voor een

bleek dat mijn moeder de hele familie had uitgenodigd dus het was nog heel gezellig en hun zeiden dat het wel goed zo aflopen met het gemeentehuis

verder was het nog een erg gezellige ochtend en kregen we nog een feeestmaal aangeboden: stamppot van boerenkool met worst

ohja zijn er nog mensjes die een tip hebben voor de muziek

groeten alja