vandaag weer ff geschrokken maar het was ook wel goed om mee gemaakt te hebben!!
ik was aan het rijden, ging sammy net uitstappen, een vriendin van mij liep met een pony aan de hand in de bak!
wij waren een beetje an het kletsen en we stonden even stil in de bak!
begint die haflinger waar zij mee liep ineens naar sammy te slaan (normaal nooit iets aan de hand, maar ja beetje humeurig denk ik!!)

sammy schrikt hiervan en wil gaan rennen! dus ik probeeer hem te remmen! schiet ineens mn teugel los aan een kant!

hier schrok sammy nog meer van en gaat dus nog harder!dus ik rij nog maar met een teugel,
ik reed met wester zadel dus ik pak met een hand de knop vast (makkelijk he zo'n zadel!!

maar goed! ik heb er dus van geleerd dat hij ook normaal kan doen als hij schrikt en ik heb ook eens meegemaakt hoe het is als je een teugel minder hebt!! hoe de teugel los kon is me nog steeds een vraag want hij kon gewoon weer normaal vast en was dus niet gebroken, voor dat het gebeurde heb ik niets gemerkt gewoon een half uur goed gereden! (aan de teugel en ook gegaloppeerd) maar ja het zal wel!
naderhad liep sammy erg ontspannen en niet zo bibberig als normaal wanneer die is geschrokken!
al met al dus een ongelukje met een lesje!!!!

groetjes maaike en sammy