Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Jessica007 schreef:Ach, af en toe een stap ritje met twee niet al te zware personen en een gezond en stevig paard moet kunnen. Als het nu een oud en klein beestje zou zijn, zou ik het zeker niet doen. En uren intensief rijden ook niet. Maar zo af en toe een klein rustig ritje kan hij echt wel aan.
Maar wil dat zeggen dat het gezond is? Denk ook eens aan de rug van je paard alsjeblief. sannedeedee1 schreef:Nou sorry hoor maar ik vind dat hier heeeeeeeel erg overdreven word!
Met voltige zitten ze toch ook met meerdere op een paard?! Kijk nu is dit helemaal zonder zadel enz. Maar super veel kwaad zou het ook niet voor 1 keer kunnen.
DezeNaam schreef:Voltige is iets heel anders. En waarom zou het voor 1 keer wel kunnen?
Poiuytrewq schreef:sannedeedee1 schreef:Nou sorry hoor maar ik vind dat hier heeeeeeeel erg overdreven word!
Met voltige zitten ze toch ook met meerdere op een paard?! Kijk nu is dit helemaal zonder zadel enz. Maar super veel kwaad zou het ook niet voor 1 keer kunnen.
Dat anderen het doen betekend het niet dat het goed is.
Als iemand tegen jou zegt dat jij je paard in de krul moet trekken omdat de halve wereld het doet, dan is dat toch ook niet ineens goed voor je paard?

jiperdepip schreef:DezeNaam schreef:Ja dat kan kwaad. Zonder zadel rijden is sowieso slecht, als je er dan nog een met 2 op gaat zitten...
En waarom is volgens jou zonder zadel rijden slecht? , het zou fijn zijn als je je mening ook onderbouwen kunt met feiten....
Dobel schreef:sommige mensen doen echt of een paard van suiker is, je paard kan het best hebben maar houd het gewoon bij af en toe een keer
sannedeedee1 schreef:DezeNaam schreef:Voltige is iets heel anders. En waarom zou het voor 1 keer wel kunnen?
Nou wat is het dan? Leg maar uit![]()
Omdat het niet heel veel kwaad kan, een paard rond de 1,60 kan er echt wel tegen als je er een keer met ze 2en op zit.
Als je er nou met 2 van die dikke mensen op gaat zitten oke dat kan zeker wat kwaad!
Maar met 2 van die lichte veertjes moet ie echt wel een keer kunnen, als ie het vervelend vond, of echt last van had, had ie hun er vast wel afgebokt