Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
Karla_1999 schreef:ik heb ook een tijdje howrse gespeeld, ik vond dat zo saai. je ziet alleen een plaatje van een paard en als je wil dat het leuk word, moet je betalendaar zag ik gewoon echt de lol niet van in, ik heb toen mijn profiel verwijdert....
Karla_1999 schreef:ik heb ook een tijdje howrse gespeeld, ik vond dat zo saai. je ziet alleen een plaatje van een paard en als je wil dat het leuk word, moet je betalendaar zag ik gewoon echt de lol niet van in, ik heb toen mijn profiel verwijdert....
FlameHorse schreef:Karla_1999 schreef:ik heb ook een tijdje howrse gespeeld, ik vond dat zo saai. je ziet alleen een plaatje van een paard en als je wil dat het leuk word, moet je betalendaar zag ik gewoon echt de lol niet van in, ik heb toen mijn profiel verwijdert....
Ik ben het er wel mee eens. Als je echt bovenaan wil staan in het klassement of een keer bij een actie ver wilt komen heb je pasjes nodig en hoe kom je aan die pasjes? Die kun je zowat alleen krijgen met echt geld.