Mickey is één van de twee katten die Quellian vorige week samen met haar zwager heeft gebracht.
Helaas (voor zwager en zus

[EA] DIERENVRIENDEN OPGELET!!
Hoewel ik de kans erg klein achtte is het dus toch gelukt!
Mijn moeder was niet gelijk fel tegen en het feit dat ze anders naar een asiel moesten gaf bij haar de doorslag, pa heb ik het verteld toen hij de krant zat te lezen en verder heb ik het er niet meer over gehad ook al wist ik dat het zijn ene oor in en het andere uit was gegaan

Vorige week donderdag zijn ze samen gekomen, eerst hebben ze alleen bij mij in het appartementje gezeten, sinds gister mogen ze ook naar buiten en dus kunnen ze dan ook bij mijn ouders naar binnen.
Vandaag was dus de eerste officiële ontmoeting tussen mijn vader en de nieuwe bewoners.
En het ging nog vlekkelozer (bb) dan ik dacht

Het enige wat hij zei: "Mam! wat is dit nou voor een kat! Dit is een heel andere als dat wij hebben! Wat een grote, dikke zeg!"
Ik lag helemaal in een stuip op de bank. Het ging ook zo onozel!

Al snel volgde de kennismaking met Sylvester, die iets terughoudender is maar die toch ook al binnen 10 seconden het hart van mijn vader wist te stelen. Ze zijn allebei zo leuk! Ze hebben beide zo'n andere karakter dan de katten die we al hebben, een heerlijk gemeleerd gezelschap dus.
Sinds vandaag hebben we dus weer 5 legale katten!

Fotootjes van vanavond:
Mick (van mijn vader mogen we hem geen Mickey noemen zolang hij zo dik is

En Sylvester bij mijn vader op de bank: