Moderators: Neonlight, C_arola, Firelight, Sica, Dyonne, NadjaNadja, balance, Essie73
KNHS reglement schreef:Artikel 101 – Deelnemers
Deelnemers mogen vanaf 1 januari van het jaar waarin de 12-jarige leeftijd bereikt wordt, uitkomen in wedstrijden voor paarden die onder dit reglement worden verreden. Deelnemers mogen vanaf de dag waarop men 6 jaar wordt tot en met 31 december van het jaar waarin men 18 jaar wordt, met een pony deelnemen aan wedstrijden voor pony’s tot en met de klasse Z2 pony’s.
Dagmar80 schreef:Genoeg pony's waar je als volwassene ook op kan blijven rijden... Het is maar net wat je wil met het paard/de pony. Welke eisen heb je? Wil je wedstrijden gaan rijden? Welke discipline?
Anoeska schreef:Geen dingen verzinnen als je niet weet waar je het over hebt:KNHS reglement schreef:Artikel 101 – Deelnemers
Deelnemers mogen vanaf 1 januari van het jaar waarin de 12-jarige leeftijd bereikt wordt, uitkomen in wedstrijden voor paarden die onder dit reglement worden verreden. Deelnemers mogen vanaf de dag waarop men 6 jaar wordt tot en met 31 december van het jaar waarin men 18 jaar wordt, met een pony deelnemen aan wedstrijden voor pony’s tot en met de klasse Z2 pony’s.
Dressuur_Gek schreef:Anoeska schreef:Geen dingen verzinnen als je niet weet waar je het over hebt:
Ik zou maar een beetje netjes blijven hoor!
Want ik weet goed genoeg waar ik het over heb