Gisteravond heeft een vriendin van me die Nappie altijd rijdt op Maandagavond even laten zien hoever "meneer" al is met zijn oefeningen! Ik heb met stomheid zitten kijken naar mijn eigen paard! Zo ontzettend gaaf

Deze vriendin heeft zelf Z2 gereden en heeft me het afgelopen jaar 1 x in de week geholpen om Nap verder te trainen. We begonnen in Januari bij de basis en nu na 6 wedstrijden mag ik bijna naar de L (moet nog 1 winstpunt

Gisteren liet ze een echt geweldige verzamelde galop zien (ik, leone en Prima, die ook ff kwam kijken, waren met stomheid geslagen) dit had ze nog niet eerder zo gevoeld en het beeld zag er eigenlijk wel heel goed uit. Daarna een nette contragalop, verder toverde ze er nog een hele mooie schouderbinnenwaarts uit (die ze me achteraf nog even heeft laten voelen

Kortom ik ben gewoon super trots op mijn Mannetje, na alle ellende van vorig jaar met zijn kreupelheid en alle ellende van de afgelopen maanden binnen mijn relatie loopt hij nu echt bijna de sterren van de hemel