Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola
) niet Willem NaomiJouke schreef:Hoi bokkers,
Jullie zullen wel denken bluug weer een penny die een eigen paard wil.
Maar het is zo mijn ouders zitten met 2pntn en die moet ik als eerst oplossen mijn vraag is
willen jullie jullie ervaringen delen en tips geven.
1. Je hebt geen vrije tijd wat als je op vakantie wil/1dag wegwil
2. Wat jij krijgt kwa geld moet je broertje ook krijgen.
Alvast bedankt
1: Je kunt hem op een volpension stal zetten. Daar worden ze gevoerd, gemest en binnen en buiten gezet (als je n goede uitzoekt) dus kun je bent 1 dag of een paar dagen weg.
2: Dan moet je dus gaan werken. Zelf het geld verdienen met klusjes, een krantenwijk etc.
xxx naomi
dat is het eerlijkste. 
Je bent zelf afhankelijk van je ouders, dus je kan je vakantie niet zelf plannen. littled28 schreef:voor 1:Ik geraak ook niet altijd bij mijn pony omdat het redelijk ver is als het maar voor 1 dag is krijgt hij gewoon een rustdag op de wei.maar als het voor meerdere dagen is verzorgt iemand mijn pony voor mij:bv mijn ouders houden van reizen ik niet zo maar moet wel mee dan zorgt er iemand(betrouwbaar)voor mij pony
voor 2:Ik heb 3 zussen en dat probleem zag ik in het begin ook maar mijn zussen klagen er eigenlijk niet over wat ik krijg en zij niet.Wel krijgen ze eens een cadeautje meer wat ik dan prima vind.ik betaal natuurlijk ook een groot deel zelf en voor mijn spullen spaar ik,vraag ik voor gelegenheden bv:nieuwjaar,verjaardag,...
NaomiJouke schreef:littled28 schreef:voor 1:Ik geraak ook niet altijd bij mijn pony omdat het redelijk ver is als het maar voor 1 dag is krijgt hij gewoon een rustdag op de wei.maar als het voor meerdere dagen is verzorgt iemand mijn pony voor mij:bv mijn ouders houden van reizen ik niet zo maar moet wel mee dan zorgt er iemand(betrouwbaar)voor mij pony
voor 2:Ik heb 3 zussen en dat probleem zag ik in het begin ook maar mijn zussen klagen er eigenlijk niet over wat ik krijg en zij niet.Wel krijgen ze eens een cadeautje meer wat ik dan prima vind.ik betaal natuurlijk ook een groot deel zelf en voor mijn spullen spaar ik,vraag ik voor gelegenheden bv:nieuwjaar,verjaardag,...
dankje hier heb im veel aan ik haat zelf ook op vakantie gaan deze zoner 10dagen weg in de auto jeaahh nott
NaomiJouke schreef:littled28 schreef:voor 1:Ik geraak ook niet altijd bij mijn pony omdat het redelijk ver is als het maar voor 1 dag is krijgt hij gewoon een rustdag op de wei.maar als het voor meerdere dagen is verzorgt iemand mijn pony voor mij:bv mijn ouders houden van reizen ik niet zo maar moet wel mee dan zorgt er iemand(betrouwbaar)voor mij pony
dankje hier heb im veel aan ik haat zelf ook op vakantie gaan deze zoner 10dagen weg in de auto jeaahh nott
)
) maar ik gun hem ook van alles.
als jij iets meer krijgt want een paard is niet goedkoop en zodra hij dat door heeft komt het allemaal wel weer goed.
)
) maar ik gun hem ook van alles.
als jij iets meer krijgt want een paard is niet goedkoop en zodra hij dat door heeft komt het allemaal wel weer goed.[/quote]