Ik moest gister voor goed afscheid nemen van mijn verzorg pony, alleen ik blijf maar huilen. Weet iemand miss hoe je zorgt dat je minder verdriet voelt?
welkom is die verkocht want anders als de eigenaar dicht bij woond dan kan je hem misschien nog op zoeken
sterkte
Yiruma
Geplaatst: 24-06-13 17:32
Leuke foto's in een lijstje (soort collage) maken met je verzorgpony. Tenzij je daar ook verdrietig van word... Of [zie onderschrift]
Eet een bapao (word ik echt een beetje blij van :s)
Misschien afleiding zoeken, filmpje kijken, pannenkoek bakken, hopeloze vlechten in je haar oefenen, etc En je moet het ook tijd geven hè! Succes en sterkte
ester262
Geplaatst: 24-06-13 17:38
echt jammer voor je. ik weet niet of je verdriet sneller over kan laten gaan maar misschien helpt dit: huil uit, praat erover, ga wat leuks doen met vrienden en houd jezelf bezig. echt veel sterkte ermee!
chocoboy
Geplaatst door de TopicStarter: 25-06-13 09:42
Heel erg bedankt iedereenvoor de reacties ik heb wat foto's opgezocht en maak een collage (Pony is verkocht
Wellicht helpt het op zoek te gaan naar een andere verzorgpaard/pony, geeft je direct ook afleiding. En wellicht kun je over een paar maanden eens bij je vorige verzorgpony gaan kijken. Sterkte.
lindavanluit
Geplaatst: 04-07-13 14:15
Je moet met vriendinnen of kenissen praten die hetzelfde hebben meegemaakt. En vooral lekker uithuilen!!
chocoboy
Geplaatst door de TopicStarter: 28-03-14 16:33
ik heb nu een nieuwe verzorg pony en ben daar super blij mee bedankt voor alle reacties