Zal nog maar eens het verhaal vertellen: Mijn shethengstje werd vanaf de zomer alsmaar dunner.We wisten absoluut niet wat er was.De da had toen gekeken en gezegd dat ie niks verkeerds zag of hoorde.maar goed,...hij werdt steeds dunner en dunner,.zo dun dat ik weer de da inschakelde(1 1/2 maand geleden)Hij wilde niet eens komen!!! Ik heb hem toen toch al bekeken was het enige wat ie zei.Je moet hem gewoon bij gaan voeren met eiwitarme brokken.Ik dus brokken gekocht,...netjes bij gevoerd,maar hij werd nog steeds dunner ,zo erg dat je zn ruggengraat vast kon pakken.hij begon gewoon op een geraamte te lijken.Ik weer gebeld,maar kreeg weer het advies om meer bijvoeding te geven.Zo gezegd zo gedaan.heb zelf ook de tandenfee ingeschakeld,want misschien lag het wel aan zijn tanden.twee dagen geleden was ik 's morgens in de wei om ze te voeren(heb r nl 3) en blij hinnikend kwam ie aangelopen en begon lustig te eten.ben toen naar de gevangenis gegaan(daar werkt mn vriend)om sinterklaas te vieren.(je mag daar geen telefoon meenemen)In die tussentijd is mijn pony ingeklapt in de wei.Hij lag doodstil in de blubber(hadden een stukje vd wei stukgelopen) en voorbijgangers dachten al dat ie dood was totdat ie met zn oren bewoog.Ze hebben me proberen te bellen,maar had dus voor t eerst geen foon mee.Ze hebben hem toen in een trailer gesjouwd en binnen gelegd.Meteen de da gebeld die gelukkig ook was gekomen(was een nieuwe da!!! een top-vent!!!

Hij is dus net in mijn armen gestorven.Ben r kapot van,...dat hengstje was mijn allessie,maar heb wel het idee dat ik de juiste keuze heb gemaakt!Mede dankzij de dierenarts die mij heel goed ondersteunde.(hij moest zelf ook huilen toen ie hem een spuitje gaf)Ben ook verschrikkelijk kwaad op die andere da omdat ie toen niet wou komen,..mischien was de schade dan wel beperkt gebleven.dat zei deze da nl ook.Helaas bestaat er geen klachtenlijn voor zoiets,anders had ik hem echt wel aangegeven.Kan het allemaal nog niet zo bevatten,.......het idee dat ie er niet meer is,....dat kan toch eigenlijk niet?
moest het even kwijt,.sorry!,...peppie ik zal je missen knul!!!!