Rotgeintje van Bren Meest

Moderators: balance, C_arola, Sica, Neonlight

Toevoegen aan eigen berichten
 
 
Toess

Berichten: 12028
Geregistreerd: 27-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 17:54

jeetje, ik ben ff helemaal van me stoel afgerukt. Huilen Ik ben hier nooit zo goed in, maar ik weet zeker dat iedereen op bokt Maaike voor 100% zal steunen.

Maaike: gecondoleert en heel veel sterkte

Veel liefs Maaike (ik heet ook Maaike)

Nimber

Berichten: 26554
Geregistreerd: 10-01-01
Woonplaats: Apeldoorn

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 18:03

oooh maaike arme jij en Sarah was nog zo jong! het is gewoon niet eerlijk! wat moet jij je machteloos voelen.
Je hebt haar nog zo kort veel te kort om van haar te genieten.
Ik weet niet wat ik moet zeggen alleen dat ik meeleef en dat ik hoop dat je heel erg veel steun krijgt van je vrienden en familie.. dit is zo ongeveer het ergste wat er is je schat,vriend en maatje verliezen...
liefs
Kim

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 18:05

God looked around his garden and saw an empty space.
He then looked upon the earth and saw Sarah's lovely face.
He then lifted her up to the rest.
God's garden must be beautiful he only takes the best.

Maaike ik heb er geen woorden voor. Ik moet meteen aan julius denken. dat ging ook zo plotseling. het verdriet moet slijten maar dat duurt nog lang. hopenlijk heb je een beetje steun van alle bokkers

Heel erg gecondoleert en heel veel sterkte

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 18:23

oh, god wat vreselijk!ik zit gewoon teb janken hier!!!!!ik hoop maar dat ze niet weer terug valt, dat ze zo depressief wordt...je moet haar goed steunen hoor!!

DominiqueDG
Berichten: 1563
Geregistreerd: 11-07-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 18:31

ik weet niet zo goed wat ik moet zeggen,maar heel veel sterkte.Ik kreeg er gewooj koude rillingen van.Heel veel sterkte.

Liefs Layla d

PS het komt allemaal goed,alle bokkers zijn er voor je!

moniquelucky

Berichten: 2747
Geregistreerd: 19-03-01
Woonplaats: Wellerlooi in Limburg.

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 18:34

o,wat erg!!! Heel veel sterkte!!!

Cody

Berichten: 20725
Geregistreerd: 20-04-01
Woonplaats: Grolloo

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 18:51

He Jakkes ik zit helemaal te huilen achter mijn pc...lieve Sarah...die zo braaf geworden is en die ik elke week in de les zag...waar ik zelfs ook nog op gereden heb in het begin...die zo'n superlief koppie had en echt een supetinker was... Huilen
Waarom Sarah???

Ik kan het nog niet geloven, van de ene op de andere dag is ze er niet meer...Maaike ik heb je een SMS-je gestuurd omdat ik niet weet of je er al behoefte aan hebt om gebeld te worden maar als het echt zo is vind ik het echt vreselijk voor je en je mag me altijd bellen!!!

Veel liefs, Marije Verdrietig

Mirte

Berichten: 2107
Geregistreerd: 18-05-01
Woonplaats: bollendorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 18:52

Ik weet niets te zeggen...Maaike, veel sterkte meissie!! je kunt altijd bij ons bokkers terecht!
Kan me het niet voorstellen dan sarah dood is. Wat is de wereld soms toch ronduit wreed. Hier word ik even heel verdrietig van.

Ireen_
Berichten: 8251
Geregistreerd: 13-08-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 18:58

och jeetje zeg.... heel veel sterkte ik vind het zo erg voor je!

astridh

Berichten: 2635
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: nh

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 19:07

sterkte maaike... we leven allemaal met je mee en velen van ons weten wat je doormaakt.

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 19:09

Och Maaike, dat is toch echt verschrikkelijk! Die Sarah, je was zo trots op er! Echt heel veel sterkte gewenst!

Sandra_H

Berichten: 2716
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 19:14

Ook ik hoop dat dit een (weliswaar een walgelijke en vreselijk misplaatste) "grap" is....
Als dat niet zo is: Maaike, ik weet niet veel anders te schrijven (zit even met m'n mond vol tanden) dan dat ik je HEEL VEEL STERKTE wens!!!!
liefs, Sandra

Delinda

Berichten: 1165
Geregistreerd: 28-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 19:15

O nee wat ontzettend erg... Huilen Verdrietig ik kon het gewoon bijna niet geloven toen ik het las, de tranen staan nu echt in mijn ogen....Maaike lieve meid, heel veel sterkte in deze verdrietige periode, en weet dat wij Bokkers er allemaal voor je zijn!

Mer1980

Berichten: 18868
Geregistreerd: 08-02-01
Woonplaats: Lelystad

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 19:22

Jeetje wat verschrikkelijk voor haar. Ik hoop dat Sarah weinig pijn heeft gehad.

Veel sterkte.

Merilyn

maaike_vdv

Berichten: 4128
Geregistreerd: 09-04-01
Woonplaats: Drenthe

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 19:23

Naar aanleiding van een sms-je van Marije meteen op Bokt gaan kijken.
Kan het niet geloven, schrok me rot, Sarahtje is NIET dood.
Brenda, wat vind ik dit laag van je. Je bent de enige die ik ooit in vertrouwen heb genomen over mijn privéproblemen, omdat ik dacht dat je m'n echte vriendin was.
Wat heb ik me vergist. Ik dacht dat je te vertrouwen was, maar geen enkel mens is dus te vetrouwen

LadyMadonna

Berichten: 62220
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: werkendam (NB)

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 19:24

ik had de laatste reactie dus niet gelezen.
Inderdaad een ontiegelijk lage streek die hier geflikt wordt, en wat is nou het nut ervan??/
En dan denk je dat het je vrienden zijn.. pfff Van je vrienden moet je het maar hebben.
Naja, gelukkig huppeld sarah gewoon vrolijk door de wei

<font size=-1>[ Dit Bericht is bewerkt door: stef op 2001-09-01 19:27 ]</font>

Niki

Berichten: 1116
Geregistreerd: 03-02-01
Woonplaats: Amsterdam Dorp

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 19:25

maaike wat is dat banketstaaf van dat meisje

En gelukkig is ze NIET dood

Heike
Mede-oprichtster

Berichten: 17804
Geregistreerd: 09-01-01
Woonplaats: Gemert

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 19:28

jeete wat een kl*te streek. kan het gewoon niet begrijpen dat zoiemand zo'n geintje kan uithalen. Dit is echt niet grappig.

Sandra_H

Berichten: 2716
Geregistreerd: 14-04-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 19:28

Dus toch een grap Boos! Boos! Boos! Boos! Hoewel, grap Verward
Dit is wel zo'n beetje het laagste wat je kan doen!!!!!
Echt onwijs banketstaaf voor je Maaike, aan de andere kant ben ik wel HEEL BLIJ te lezen dat er met Sarah niks aan de hand is. Maar djezus wat een <censuur>streek zeg!! Frusty

Riëtte

Berichten: 5201
Geregistreerd: 26-02-01
Woonplaats: Bovensmilde

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 19:33

Kunnen we dat wicht niet van bokt afmeppen? Schiet Maaike bnatuurlijk niet veel mee op nu, maar echt belachelijk dat ze zulke praatjes rondstrooit! Daar zakt mijn broek echt van af! Maar ben echt blij dat Saartje er nog is!

Pluutje

Berichten: 5624
Geregistreerd: 22-04-01
Woonplaats: Nieuwegein

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 19:36

ohw gelukkig maar!!!!!ik zag helemaal te janken achter de comp!!!!!wat een opluchting!!

Jet

Berichten: 12021
Geregistreerd: 31-01-01
Woonplaats: Anna Paulowna

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 19:36

Maaike wat laag dat iemand je zo probeert te pakken. Ik wens je heel veel sterkte toe, ik hoop voor die "vriendin" dat die geen bokkers tegenkomt, ik denk dat dat voor haar slecht af kan lopen. Was het niet zo dat bij Hotd ook steeds rare berichtjes over jou geplaatst werden? Dan weet je nu wie dat geweest is. Ik ga er vanuit dat Heike en Bart deze trien gelijk hebben geblokt van Bokt, heb je een plek waar je je veilig voelt, brengt zo'n trien dit gewoonweg stompzinnig in gevaar. Je weet in elk geval dat je hier echte vrienden hebt, al dan niet life ontmoet en als er iets is dat we voor je kunnen doen, meldt dat dan metteen! Nogmaal sterkte!!

Spirit

Berichten: 27617
Geregistreerd: 09-02-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 19:41

DAMN zeg!!! Wat een klotestreek!! Dit vind ik echt behooooorlijk laag van je hoor! Ohh wat leuk.. Haha ik lig dubbel *not!!!!!* Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! Boos! GVD

Gelukkig leeft ze nog! Men wat ben ik opgelucht zeg, echt heel erg *@&^!*#) hoor Brenda.. Boos! Frusty Boos!

Delinda

Berichten: 1165
Geregistreerd: 28-05-01

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 19:41

Jezus wat een MISSELIJKE "GRAP" !!!! Echt ziek om zo iets laags uit te halen, ik kan hier toch zo kwaad om worden!!!!!! Boos!

Maar Maaike, gelukkig om te horen dat er niks met Sarah is!!!!

Anoniem

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-09-01 19:43

Brenda, ik hoop voor jou dat je me niet zeer binnenkort tegenkomt..... Boos!

Maaike, ik vind het heel banketstaaf wat je nu geflikt is, maar ben blij dat het niet waar is.