Ik stond vandaag in het middelpunt van de belangstelling op wedstrijd in oosteind.
Je hebt daar 2 grote bakken (binnen) en ik moest voorin rijden, lekker bij het raam iedereen kon het zien en heel veel publiek langs de kant

Toen ik aan het losrijden was had ie al een keer geplast en ik had het gevoel dat ie nog steeds moest, dus ik hem paar keer stil laten staan want hij liep niet zo lekker ik naar voren hangen. Maar nee hoor, meneer hoefde niet

Dus ik kom die bak binnen en hij liep helemaal niet lekker, niet voorwaarts enzo, dus de voorlezer: K-X-M VAN HAND VERANDEREN, OP X HALTHOUDEN ENKELE SECONDEN STILSTAAN, ENKELE PASSEN ACHTERWAARTS!!
Ik stop op de X en ik dacht: oeps, hij moet plassen en ja hoor, hij gaat wijdbeens staan en begint kreunend te plassen mijn vriendin zat in de kantine en die kwam niet meer bij van het lachen

Dus ja, toen hij eindelijk klaar was stroomden bij mij de tranen over de wangen van het lachen en ik probeerde mijn proefje (met een zeer opgelucht, voorwaarts paard) af te maken.

En mijn opa maar foto's maken, ik heb nu een hele sessie: "binky plassend"
Het proefje was niet zo'n succes maar lol hadden we in ieder geval wel, en de hele manege dus ook, toch nog 155 punten

Heer en meester over de ring: binky

(hij schrok trouwens nog wel een keer van die "enge" plas-plek