Ik ben net bij Splash geweest, in mijn vorige topic had ik verteld waarom ie weg was.nog te laten staan waar ie stond, bij mij dus

Om kwart voor 2 kwam ik op de stal aan, eerst ff vragen of het hier wel was, niemand wist er iets vanaf, toen kwam Mark aan lopen en die zei tegen me; Je wilt zeker weten waar Splash staat... nou toen kon ik ff niet meer praten en toen ben ik huilend bij Splash in de stal gekropen...

Mark heeft me getroost en heeft mij het hele verhaal verteld, en heeft mij beloofd dat ik altijd langs mag komen , en als Splash over een paar weken verkeersmak is dat ik hem altijd van stal mag plukken en met hem mag gaan rijden ! En ik mag ook altijd met hem in de bak rijden !
Toen ben ik ff op Splash geklommen in zn stal en heb daar een half uur boven op hem gezeten , toen kwam Mark aanlopen met een halster, zijn we naar buiten gegaan en heb ik Splash helemaal gepoetst.. en hij was ZOO lief.. hij bleef maar kusjes geven en bij me staan, alleen had ie wel ff mn duim te pakken en die is nu dik met een bloedblaar.. maar dat geeft niet

Toen zijn we nog ff een rondje buiten met hem gaan lopen , en echt ; het is onvoorstelbaar, maar Splash is zo rustig en hij raakt steeds beter gewend aan de autos... ik heb hem de helft van de tijd vastgehouden , en het ging errug goed... ik was echt verbaasd en had dit echt niet verwacht..

De stal valt opzich best mee, het is er nog wel een rommeltje , maar ze zijn er hard aan het klussen om alles weer netjes te krijgen !
Ik had beloofd om fotos te maken, en hier zijn ze dan

Zo blij om hem weer te zien , heb een half uur op zn rug gezeten

Hey.. ben je er nog ?

Hé wat leuk , ik ben buiten..

Lekker poetsen...
Helaas klopte het verhaal wat ik heb gehoord niet helemaal

Mn broertje helpt ook nog ffies.. wat is ie weer mooi wit hè ?

Ik ben aan het bedenken hoe ik hem in mn zak kan stoppen en mee kan nemen

Eén ding is duidelijk :
SPLASH EN IK GAAN NOOIT MEER UIT ELKAAR !
Splash.. ik hou van je

Samantha