Ik heb in al die tijd op bokt onwijs veel paarden voorbij zien komen, en sommigen blijven je om een bepaalde manier altijd bij. Misschien vanwege de leuke avonturen, een vervelende wond, gewoon omdat hij/zij heel mooi is enz. Qua veulens is natuurlijk elk jaar de veulenverkiezing, maar welke paarden raken jullie nou echt ? Het kunnen veulens,paarden,pony's maar misschien ook wel ezeltjes zijn. Zet achter elke naam de naam van de bokker (als je die nog weet) en een kleine samenvatting waarom je het dier zo bijzonder vind

Ik zal beginnen met mijn top 5, alle 5 paarden die ik speciaal vind, niet alleen door hun verhalen maar ook omdat ze stuk voor stuk een hele bijzondere band met hun baasjes hebben.
1 Fighter (Libke/besita), dit mannetje heeft mij geraakt door zijn vechtlust !!! Beentjes die totaal niet meewerkten en dan toch zo'n dapper veulen.
2. Frummel(_Lorette_), het begon met het lachen om de frummelvanger om daarna de filmpjes met zijn ome Bam(mes) keer op keer te kijken. Na een flinke tegenslag bewijst ook hij dat hij een super vechter is en dat hij zijn streken niet verliest.
3. Joy(Mariska_28), na topics vol te hebben gepraat met zn alle zou daar dan haar mooie veulen tevoorschijn komen..de bevalling liep helaas vreselijk af waarbij haar prachtige veulen het niet overleefd heeft en Joy moest knokken voor haar eigen leven.. Dat ook Joy een echte vechter is bewijst ze wel door dit jaar ,na wederom topics vol over haar (plus de nodige zenuwen van iedereen) een prachtig paardekind op de wereld te zetten. Een echte oermama dus !
4. TiSento(Cynthia82), tja Ti is gewoon Ti...Een geweldig beest, met altijd weer een nieuw avontuur. De uitstraling die dat ondeugende koppie heeft, fantasTIes ! Nu mag hij voor grote broer spelen em zeg nou zelf welk zusje wil dat nou niet.
5. Almnebel Imladris aka Nibbit(liiisaaa), hoewel ik elke keer over zn naam struikel..blijf ik het een feest vinden om zijn topics te volgen. Ik heb normaal niet zo heel veel met haflingers maar Nibbit spat gewoon van het scherm af. Zo'n stoere hengst maar met een hart van goud !!!