Eerst gister een gewonde tijdens de springles (gelukkig viel de schade mee) en vandaag ging de les naar buiten...normaal gaat dat altijd perfect. De pony's zijn allemaal brave beestjes, begleider voor en 1 achter.
Maar vandaag...
Ik had Arti net gezadelt en liep richting uitgang van de manege, opeens begon Arti druk te dribbelen en half te steigeren, dus ik riep al met boze stem dat ze normaal moest doen. Totdat er plotseling een stuk of 6 pony's in rengalop allemaal zonder ruiter kwamen aanstormen, over het asfalt

Iedereen kwam natuurlijk meteen naar buiten rennen, om te gaan kijken waar de ruiters waren en de pony's op te vangen. Gelukkig waren er geen ernstige gewonden gevallen, blauwe plekken en lichte kneuzingen en natuurlijk flinke schrik

Wat ik heb gehoord was dat 1 van de pony's een beetje begon te dribbelen en het meisje wat erop zat begon te gillen...nou is dat niet zo erg, maar wel dat ze op dat moment in een tunneltje waren waar het geluid nogal flink echoot...ze waren dan wel dichtbij stal, maar ze hebben wel een drukke weg moeten steken pfff, wat was ik blij dat ik niet bij die groep reed.
Wat een dag!