Help!!!

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Escuro2012

Help!!!

Link naar dit bericht Geplaatst door de TopicStarter : 30-05-13 22:51

Hallo,

ik ben ongeveer 1.80 en ik ben nou wel is benieuwd wat is nou de ideale stokmaat?
ik ben op zoek naar een fries heb er verschillende bekeken beleerd en onbeleerd!
alleen nou zit ik er mee hoe groot moet die nou wezen?

ik hoor graag jullie mening.

rebecca1997

Re: Help!!!

Link naar dit bericht Geplaatst: 30-05-13 23:02

Bij een fries wordt het met jou lengte even goed zoeken naar een met een karakter die jou aanspreekt en met betrekking tot jou lengte ook nog eens genoeg body heeft= anders heb je kans dat je voeten bij zijn/haar knieen uitkomen. Dat was namelijk het geval mij mijn verzorgster= 1.80 en een Fries van 1.68, op mijn Quarter van +-1.52m komt ze niet eens onder de buik.

Apple

Link naar dit bericht Geplaatst: 01-06-13 22:11

-> PP

friesiszwart

Link naar dit bericht Geplaatst: 02-06-13 17:03

Bij een iets barokke fries kun je al kijken vanaf 1.60 mtr. Als je een paard gezien hebt die je aanspreekt beoordelen of dit paard goed bij je past en niet bij voorbaar de kleinere friese paarden uitsluiten.
Kijk eens op mijn website als je op zoek bent naar een fries paard, van jong en onbeleerd tot goed doorgereden. ALle paarden heb ik van jongs af aan in mijn bezit dus eigenlijk alles over hen bekend. (Zelf gefokt of als veulen als opfokmaatje aangekocht).