Na honderden berichtjes te hebben gelezen hier en me helemaal klemgezocht te hebben hoe ik hem nou moest vervoeren heb ik hem toch maar iets sedalin gegeven en los in de trailer gezet.
Ik had een aantal berichten gelezen van hier en dat leek mij ook de beste oplossing...
Nou na een kop koffie naarbinnen gewerkt te hebben hebben we hem die spuit maar gegeven (nou ja 2 streepjes), die mafkees vrat de spuit er zowat bij op..

Na een half uur konden we hem zo de trailer in schuiven, ik had hem nog nooit zo mak meegemaakt.. de ziel..

Na een uurtje rijden waren we op de plek van bestemming aangekomen. Eigenlijk zou hij vandaag met andere veulens de wei ingaan, maar het weiland was nog niet helemaal klaar dus mocht hij tussen Brenin en Magic instaan. Daar blijf hij de komende week even staan. kan hij even bijkomen en daarna mag hij twee jaar spelen..
Nou ik ben opgelucht dat het allemaal goed is gegaan, en foto's komen eraan van hoe hij er nu uitziet..
We hebben hem even gemeten nog, hij is nu rond de 1.40m, en dat met zijn net 5 maanden..oftelwel hij gaat even van de pokon af..

Foto's volgen..