[HK] * RSVA, dé manege waar het allemaal begon...Deel 18*

Moderators: Essie73, Coby, balance, Firelight, Dyonne, NadjaNadja, Neonlight, Sica, C_arola

Toevoegen aan eigen berichten

Melanie_B

[HK] * RSVA, dé manege waar het allemaal begon...Deel 18*

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 08:23

*RSVA, dé manege waar het allemaal begon... Deel 18*

AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding

v.l.n.r, Kirsten met Roxanne Melanie met Worlino Melissa met Astor
AfbeeldingAfbeeldingAfbeelding
v.l.n.r, Nadine met Dunja, Noortje met Dunja, Iris met Valentino

Inmiddels zijn we aantallen topics en jaren verder, en is een ieder zijn eigen weg gaan volgen. Vele hebben nu een verzorgpaard en/of een eigen paard en rijden niet meer op de manege. Ook in het topic zijn er vele weg gegaan, toch heb ik nog een kleine selectie kunnen maken van de mensen die afgelopen tijd nog wel actief aanwezig waren! :)

Astor ---> Melissa :D

Afbeelding

Melissa is sinds kort gestopt bij de manege. Zij heeft al een aantal jaren een vast bijrijdpaard, Azra. Met haar rijdt ze ook succesvol dressuur wedstrijden. Ook rijd Melissa 1x in de week een ex manegepaard, Aglona.

Pebbs ---> Noortje :D

Afbeelding

Noortje is enkele jaren geleden gestopt met het rijden op de manege. Sinds 22-10-2010 is zij de trotse eigenaar van een onwijs stoere en mooie friese ruin, Xander. In het begin ging het met zijn ups en downs, maar tegenwoordig schitteren ze succesvol op concour!

Broccoli ---> Nadine :D

Afbeelding

Nadine heeft een periode met wat ups en downs gehad, vooral op paardengebied. Echter heeft zij ook hele mooie periodes gehad: Zo is Nadine getrouwd en is ze zwanger van een meisje!!! :D Met Meriana gaat het rijden nu weer lekker, en we hopen voor haar dat het met Zamora ook weer allemaal goed gaat komen! Nadine rijd al een poos niet meer op de manege en is verhuisd.

Sabinee__ ---> Sabine :D

Afbeelding

Sabine heeft ook een rottige periode achter de rug. Haar lieve paardenvriend Rocky is helaas overleden, en onlangs ook nog haar lieve papa. Sabine vind het heerlijk om op stal te zijn en met paardenbeesten heerlijk te tuttelen, wat grondwerk te doen en bezig te zijn. Wij wensen, nogmaals, Sabine heel veel sterkte met het verlies.

Iriis_ ---> Iris :D

Afbeelding

Iris rijdt al lange tijd geen manegepaarden meer, maar staat nog wel op de manege gestald met haar paard. Helaas heeft zij haar grote trots, en tevens eerste eigenpaard, Valentino moeten inslapen. Een groot gemis. Haar zoektocht ging verder, een nieuw paard werd een feit. Dit werd de jonge, nu 5 jarige Djerkoh. Een mooi paard van de geweldige hengst Indoctro. Binnenkort willen ze officieel gaan starten. Wij wensen hun veel succes.

Manon_S ---> Manon :D

Afbeelding

Manon is sinds kort weer vrijgezellig, en heeft een super schattig nieuwe aanwinst: Melody! Voor Melody had zij Izzy, die helaas ingeslapen moest worden. Manon mistte de aandacht en het verzorgen, en zodoende kwam Melody. Manon is al helemaal gehecht aan haar en kan niet meer zonder haar. Het is een leuke combinatie samen. Ze ondernemen veel dingen en Manon spendeert veel aandacht aan Melody.

Kirsten_S ---> Kirsten :D

Afbeelding

Kirsten rijd alweer een hele poos een super gave ruin Ringo :D Ze krijgt zijn knopjes steeds beter te vinden en ondernemen ook steeds meer dingen samen. Het buiten rijden gaat hun momenteel goed af, en hier genieten ze dan ook erg van! Kirsten is ook al een paar keer samen met hem wezen crossen en onderlingen springwedstrijden zijn ze ook niet vies van! Wij verwachten hun nog wel een keer een officiële wedstrijd te zien rijden!!

Emmaa_ ---> Emma :D

Afbeelding

Emma rijdt ook al een tijdje niet meer op de manege. Sinds een paar weken heeft zij een bij-rijdpaard. Dit vind ze erg leuk, want ze mistte het rijden enorm! Af en toe zit ze nog met wat rijtechnische problemen en vraagt ze ons om hulp, wij proberen haar dan te helpen zodat ze weer lekker en fijn kan rijden! Emma woont inmiddels in Utrecht en is dan ook een heuse studente. :D

Gianti ---> Gina :D

Afbeelding

Gina houd van fotograferen en heeft een super schattig hondje, genaamd Molly! Gina gaat ook regelmatig met Noortje mee op stap om de zwarte parel te fotograferen!

Mimmetje ---> Mirjam :D

Afbeelding

Mirjam rijdt ook geen manegepaarden meer sinds enkele jaren. Mirjam heeft altijd een grote voorliefde gehad voor manegepaard Aglona, die ze sinds enkele jaren als eigen paard heeft! :D Ze ondernemen samen heel veel dingen en Aglona word nu lekker verwend als eigen paard. Dit jaar verwacht Aglona een veulen!

Annie_ ---> Anna :D

Afbeelding

Anna heeft een moeilijke periode gehad. Zij werd ernstig ziek. Gelukkig is alles nu weer op de rit, maar het was een spannende tijd voor haar. Ze zal dan ook op controle moeten blijven komen. Anna heeft al een aantal jaar een eigen paard; Jastrade. Zij staat op een andere manege.

Melanie_B ---> Melanie :D

Afbeelding

Melanie woont sinds 2009 in Twente, en rijd dus al enkele jaren niet meer op RSVA. Sinds kort heeft zij haar allergrootste vriend Wonderboy verkocht en daarna is Aiko gekomen. Helaas was Aiko niet geschikt en is zij weer terug gegaan. Nu heeft zij Karel (D pony) en ''Henk'', een ruin van de hengst Indoctro. Ze hoopt er binnenkort ook een fries hengst veulen bij te kopen.

----------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

Een kort maar krachtige opening voor een nieuw deel, hopelijk met veel goede verslagen, sport prestaties maar bovenal, veel plezier en gezelligheid!!

Ik heb een kleine selectie personen in de openingspost gezet, dit omdat vele niet tot heel weinig online zijn en de opening een 'last minute' opening is geworden! Mijn excuus voor als je er niet in staat. Wil je er graag in, stuur me dan een persoonlijk bericht en dan zullen we kijken wat er mogelijk is! :)

Melanie_B

Re: * RSVA, dé manege waar het allemaal begon...Deel 18*

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 08:26

Nou :( De bovenste 3 foto's staan niet naast elkaar... Net nog wel toen ik het topic wou aanmaken... Grrr.

Mimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 08:31

Jeeeeeeejjjj nieuwe topic!!!! WOEIII!!! *\o/* *\o/* *\o/* *\o/*

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 08:33

Leuk gedaan melanie !!

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 08:33

Ik had eigelijk niet door dat we al op 500 zaten :oo !

Ging opeens zo snel !

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 08:34

Superrrrrr leuk :D

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 08:34

@ kirsten Jas had dat ook een hele lange periode ! En staat mede daardoor ook op ijzers.

WE hebben het er uiteindelijk uit gekregen die schimmel door het elke keer een beetje open te snijden betadine watje er in en ijzer er over.

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 08:37

Annie_ schreef:
@ kirsten Jas had dat ook een hele lange periode ! En staat mede daardoor ook op ijzers.

WE hebben het er uiteindelijk uit gekregen die schimmel door het elke keer een beetje open te snijden betadine watje er in en ijzer er over.

Ringo staat altijd op ijzers. Ja helaas werkt betadine niet genoeg..

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 08:38

Jeetje poedersuiker zeg ! zit het al hoog in de hoef ?

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 08:40

Annie_ schreef:
Jeetje poedersuiker zeg ! zit het al hoog in de hoef ?

Het zat hoger, alleen nu is het waarsch naar binnen geslagen. Gelukkig komt de hoefsmid het binnenkort weer opensnijden..

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 08:40

Ik ga vandaag naar epplejeck! Nog nooit geweest, ben benieuwd!

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 08:42

Pfff paarden..
Aah leuk ik ben er 1 keer geweest ! weet niet meer in welke maar vond het een mooie winkel!

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 08:43

Melanie misschien heb ik er over heen gelezen maar welke opleiding wil je doen ?

Annie_

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 08:45

Rijden er uit het topic nog maar 3 mensen op de manege :P

I kwas er tijdje terug trouwens met iris het is erg mooi geworden !

Melanie_B

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 08:53

Annie_ schreef:
Melanie misschien heb ik er over heen gelezen maar welke opleiding wil je doen ?

Ik doe nu verpleegkundige.

Mimmetje

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 09:09

Kirsten_S schreef:

T is echt SUPER leuk daar! Vind EJ ook goed geprijsd.
Nadeel: je wordt altijd zo hebberig daar... :=

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 09:22

leuk nieuw topic :D :D leuk gedaan melanie!

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 09:24

Hahaha leuke opening!! :D

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 09:25

Mimmetje schreef:
Kirsten_S schreef:

T is echt SUPER leuk daar! Vind EJ ook goed geprijsd.
Nadeel: je wordt altijd zo hebberig daar... :=

Ja. :D? Jaa ik zag dat er nu ook kortingen zijn. Gelukkig want ik moet weer nieuwe stalschoenen + chaps hebben, welke altijd zo gezellig duur zijn.. En weeer nieuwe handschoenen, -:(- heb zo'n grote verzameling ervan, hoop een paar te vinden die niet zo snel slijt en mij blaren geeft..

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 09:28

Ik ga mij proberen in te houden hihi, de bodyprotector moet ook nog betaald wworden.. en ik heb het al niet getroffen met mijn dure smaak en ideeën...

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 09:29

haha, succes :P

moet nog ff wat spulletjes voor spriet bestellen... pony heeft der deken gemolesteerd ...

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 09:30

Ik heb al mijn spullen zowat ook bij EJ vandaan. Je wordt daar zeker hebberig :Y) .

Gianti

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 09:30

Annie_ schreef:
Rijden er uit het topic nog maar 3 mensen op de manege :P

I kwas er tijdje terug trouwens met iris het is erg mooi geworden !

Kirsten toch als enige nog echt les op de manege?

Kirsten_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 09:31

Dankje :D

Ohjee, jaa heb je een dekenmoller dan is dat heel slecht voor je portemonnee!

Manon_S

Link naar dit bericht Geplaatst: 23-05-13 09:31

Ik hoop zo dat het weer vanmiddag wat beter wordt. Heb zin om een heerlijke en lange wandeling te maken met Melody :) . In de regen is dat wat minder leuk :+ ...